  • 91. Data: 2024-05-07 18:24:53
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shreku, pogadaj se z JF-em czy Trybunem.

    Ale to ty dzwonisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2024-05-07 18:40:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.05.2024 o 17:44, Shrek pisze:

    > Nikt nie zabrania pracować dłużej - natomiast krócej mężczyzną już tak.

    Którym mężczyznom?
    Coś mnie ominęło i mężczyznom wprowadzono przymus pracy?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 93. Data: 2024-05-07 18:47:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 18:40, Kviat pisze:

    > Którym mężczyznom?

    Wszystkim oprócz górników i mundurowych.

    > Coś mnie ominęło i mężczyznom wprowadzono przymus pracy?

    Coś w tym stylu. W sumie nikt nie zabrania pozostawania bez źródeł
    dochodu - ty też możesz. Ale emkę dostaniesz później. I najlepsze jest
    że tego bronisz - syndrom sztokholmski?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2024-05-07 18:47:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 May 2024 17:44:27 +0200, Shrek wrote:

    > Nikt nie zabrania pracować dłużej - natomiast krócej mężczyzną już tak.

    No ale jak ktoś chce dłużej, to nie musi płci zmieniać.

    Jak widać - można by krócej, ale jednak wypłata mniejsza.

    Gdzies tam jeszcze okresy ochronne dochodzą, i tu też może
    być ciekawie :-)

    J.

  • 95. Data: 2024-05-07 18:51:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.05.2024 o 16:52, Shrek pisze:

    > A w wieku poborowym żeby legalnie spierdalać za granicę w razie inby - a
    > potem skoro już się tak przyzwyczaiły to nie było sensu zmieniać -
    > seksmisja panie;)
    >
    > Żeby prawnie dyskusja o wybieraniu sobie płci miała sens to po prostu
    > potrzebne jest prawdziwe równouprawnienie - i wtedy zasadniczo problem
    > się rozwiąże.

    Co się takiego stało, że nagle mężczyznom przeszkadza brak
    równouprawnienia? Wcześniej nie chcieli równouprawnienia, a teraz się go
    domagają. Bardzo dziwne...

    Może, zanim dojdzie do stanu równowagi, to wahadełko musi się wychylić
    na kilkaset lat w drugą stronę? Aż kobiety uznają, że wyrównały rachunki...

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 96. Data: 2024-05-07 19:15:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 18:51, Kviat pisze:

    > Co się takiego stało, że nagle mężczyznom przeszkadza brak
    > równouprawnienia?

    Wiek emerytalny, slużba wojskowa, sądy rodzinne, programy zdrowotne i
    nie tylko tylko dla kobiet, ministra od równouprawnienia co jest
    przeciwko równouprwnieniu "bo nie musi być od linijki"

    > Może, zanim dojdzie do stanu równowagi, to wahadełko musi się wychylić

    Wahadełko się wychyli znacznie szybciej i znacznie bardziej niż byśmy
    chcieli. To będzie coś jak klasyczne poślizg i wyjebiemy się na ktoryś bok.

    > na kilkaset lat w drugą stronę? Aż kobiety uznają, że wyrównały rachunki...

    Raczej nie uznają. Feminizm osiągnął swoje cele i obecnie jest po prostu
    związkiem zawodowym kobiet. Szansa jak ze związkami jest taka, że jak
    przegną to może zbraknie członków, bo zobaczą że przeginka im nie służy.
    Ale bardziej prawdopodobne jest to, że jak się technika rozwinie, to
    kobiety stracą najważniejszy atut czyli seks i rozmnażanie, bo seks
    przeniesie się w strefę bardziej techniczną a do romnażania przestanie
    być potrzebna macica. Ale to takie spekulacje - zobaczymy jak będzie. Z
    całą pewnością można natomiat stwierdzić, że konflikty w spolaryzowanym
    społeczenstwie tak zwanego "zachodu" mu nie służą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2024-05-07 20:15:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 18:24:53 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale to ty dzwonisz:P

    To nie słuchaj :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 98. Data: 2024-05-07 20:42:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie słuchaj :)

    To po chuj dzwonisz jak cię nie interesuje? ;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2024-05-07 21:32:29
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=JIGxEfHF8D8

  • 100. Data: 2024-05-07 21:34:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.05.2024 o 18:47, Shrek pisze:

    > Wszystkim oprócz górników i mundurowych.

    No to ktoś cię oszukał. Mi nikt nie zabrania.
    Jak ci ktoś zabrania, to zgłoś to na policję.

    > Coś w tym stylu. W sumie nikt nie zabrania pozostawania bez źródeł
    > dochodu - ty też możesz.

    No to się pogubiłem... to zabrania, czy jednak mogę?

    > Ale emkę dostaniesz później.

    Jak później?
    Dostaniesz ją w tym samym czasie.
    Natomiast, wbrew temu co napisałeś, nikt ci nie zabrania pracować krócej.

    > I najlepsze jest
    > że tego bronisz - syndrom sztokholmski?

    Że niby czego bronię?
    To, że masz poczucie przymusu (a nie, że ktoś ci zabrania pracować
    krócej) zapierdalania do emki, bo inaczej zostaniesz bez źródeł dochodu,
    to już twoja wina, a nie moja.

    Już informowałeś, że jak ty chodzisz raz na kilka lat na strzelnicę i
    miłośnikiem broni się nie stałeś, to wydaje ci się, że wszyscy inni co
    chodzą na strzelnice regularnie też tak mają jak ty, więc na pewno nie
    istnieją ludzie, którzy mają zryte banie przez miłość do broni... ale
    litości... to, że ty czujesz przymus pracy, to nie znaczy, że ktoś
    wszystkim mężczyznom (oprócz górników i mundurowych oczywiście...)
    zabrania pracować krócej.
    Świat nie kręci się wokół ciebie i nie każdy ma tak jak ty.

    A szury miały rację.
    Piotr