  • 11. Data: 2008-10-26 18:39:29
    Temat: Re: Trybunał Stanu za Irak
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    >Czy nie wydaje wam się, że ci co wysłali na śmierć 30 Polaków (nie
    >licząc kalek i ofiar niewinnych Irakijczyków) i wydali nasze podatki
    >na niepotrzebną wojnę w Iraku, jak się okazało, powinni stanąć teraz
    >przed Trybunałem Stanu?

    jaką niepotrzebną wojnę? płacą ci muzułmanie za taką gadkę?

    moze zapomniałes już ilu polaków zginęło w NY w ataku na WTC? (napewno
    wiecej niz 30 i nie byli to wojskowi)
    zapomniałeś ilu cywilów tam zginęło? (dziesiątki tysięcy cywilów)
    zapomniałeś jak to araby chcieli wszystkim łby ucinać? a teraz to takich
    pokojowych udają jak się im do dupy w iraku i afganistanie dobrano:O)

    arabobowi kula w łeb się należy jak amen w pacierzu!:O) nie ważne czy to
    będzie w iraku, czy gdzie kolwiek, może razem z żydami wzajemnie się w
    izraelu wymordują i wtedy będzie spokój.

  • 12. Data: 2008-10-26 20:06:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Po za tym osobno wypadałoby by analizować udział jednostki GROM w samym
    > ataku/agresji na Irak. Niby na to była na to zgoda Sejmu? :-)

    Czemu osobno i Czemu tylko GROM-u? Tam było więcej naszych :-)

  • 13. Data: 2008-10-26 23:15:18
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "gargamel" <s...@d...na>

    > moze zapomniałes już ilu polaków zginęło w NY w ataku na WTC?

    A co ma Irak wspólnego z WTC?

    > zapomniałeś jak to araby chcieli wszystkim łby ucinać? a teraz to
    > takich pokojowych udają jak się im do dupy w iraku i afganistanie
    > dobrano:O)

    W Iraku i Afaganistanie, to się dobierają do dupy koalicji, a nie
    muzułmanom.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 14. Data: 2008-10-27 07:17:48
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Goomich <k...@i...eu> pisze:

> [...]
    >
    > A co ma Irak wspólnego z WTC?

    > W Iraku i Afaganistanie, to się dobierają do dupy koalicji, a nie

    W Afganistanie Talibowie nie mogą NATO ot tak po prostu pokonać ale są
    na *długiej* prostej do tego by je "wymęczyć".

    Te wojska które są w Afganistanie ni wuja nie wystarczą do zduszenia
    "partyzantki+" szczególnie gdy nie są gotowe na *ryzykowanie* *dużych*
    "strat w ludziach". Dosłanie nawet 50 parudziesięciu tysięcy nowej
    "zbieraniny wyskrobków z całego NATO" sytuacji nie zmieni (IMHO).

    To co się dzieje w Afganistanie, te "narodowe prowincje", *dla mnie* jest
    dowodem tego że wojska NATO nie są gotowe militarnie i politycznie do
    walki w (dość) ściśle zintegrowanych formacjach. Co to mówi o NATO?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Subtelność ukryta w głębi serca - to światło schowane w garnku.

  • 15. Data: 2008-10-27 11:08:08
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...na> napisał w wiadomości

    > moze zapomniałes już ilu polaków zginęło w NY w ataku na WTC? (napewno
    > wiecej niz 30 i nie byli to wojskowi)
    > zapomniałeś ilu cywilów tam zginęło? (dziesiątki tysięcy cywilów)

    Chyba Ty zapomniałeś, bo w zamachach 11 września zginęło około 3000 osón
    (dokładnie zginęło 2973 , a uznano za zaginione 26 osób)

    > zapomniałeś jak to araby chcieli wszystkim łby ucinać? a teraz to takich
    > pokojowych udają jak się im do dupy w iraku i afganistanie dobrano:O)

    Z tego co pamietam to ucinali po wkroczeniu wojsk do Iraku...

    Pozdro Przemek

  • 16. Data: 2008-10-27 13:32:32
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "Przemek Lipski" napisał :
    > Chyba Ty zapomniałeś, bo w zamachach 11 września zginęło około 3000 osón
    > (dokładnie zginęło 2973 , a uznano za zaginione 26 osób)

    haha, twoje dane są trochę nieaktualne:O)
    ofizyjalne dane na temat ofiar WTC z 2003 roku podawały że zginęło 2752
    osoby + 300 strażaków i policjantów = 30052 sosby,
    ale to są tylko dane oficyjalne i podejrzewam że szacunkowe (zastanawiające
    jest to że zginęło równo 300 funkcjonariuszy), bo jak niby policzyć ciała z
    takiej ruiny? dodatkowo ludzie cały czasu umierają w wyniku tamtego ataku w
    wyniku odniesionych ran, zatruć pyłami i innym holerstwem (zwłaszcza ci
    strażacy policjanci i budowlańcy)

    WTC miały 2 wierze po 110 pięter, a kazde piętro maiło powierzchnię 5000m^2,
    a w dniu zamachu budynki były pełne ludzi, podobnie ulice były bcałe
    zapchane ludzmi,
    weź sobie tak szacunkowo policz ile osób w takim biurze mogło się wtedy
    znajdować? niech będzie średnio jedna osoba na 30m^2 to wyjdzie ci że w
    samych tylko wierzach mogło być jakieś 35 tyś. ludzi (mężczyźni, kobiety,
    dzieci, sami cywile)

    > Z tego co pamietam to ucinali po wkroczeniu wojsk do Iraku...

    to źle pamiętasz! (jakaś nowa tradycja się urodziła?)

    p.s. śmeirć arabom, żydom i podobnemu robactwu!!!

  • 17. Data: 2008-10-28 17:51:06
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > haha, twoje dane są trochę nieaktualne:O)
    > ofizyjalne dane na temat ofiar WTC z 2003 roku podawały że zginęło 2752
    > osoby + 300 strażaków i policjantów = 30052 sosby,

    2752 + 300 to za cholere nie wychodzi 30 tysiecy tylko 3 tysiące...

    > WTC miały 2 wierze po 110 pięter, a kazde piętro maiło powierzchnię
    > 5000m^2, a w dniu zamachu budynki były pełne ludzi, podobnie ulice były
    > bcałe zapchane ludzmi,

    Nie były pełne ludzi, a w momencie zawalenia się budynków to i ulice nie
    były pełne przechodniów.

    Mogło być, ale nie było...

    Pozdrawia mPrzemek

  • 18. Data: 2008-10-28 18:30:14
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> pisze:

> [...]
    >
    > 2752 + 300 to za cholere nie wychodzi 30 tysiecy tylko 3 tysiące...

    > Nie były pełne ludzi, a w momencie zawalenia się budynków to i ulice nie

    No czy ty nie czujesz jak bardzo mu "żal" że tak nie było?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Dobra rada przyjaciela jest jak lekarstwo,

  • 19. Data: 2008-10-28 18:32:56
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > 2752 + 300 to za cholere nie wychodzi 30 tysiecy tylko 3 tysiące...

    przecież napisałem ze 3 tysiace, oraz napisałęm ze są to dane z roku 2003, a
    ofiary umierają do dzisiaj, tego już nikt nie liczy, dodatkowo te dane są
    wyłacznie szacunkowe (NYCity to przecież getto nielegalnie pracujacych i
    przebywających polaków i innych narodów, myślisz ze ich ktoś liczył?)

    > Nie były pełne ludzi, a w momencie zawalenia się budynków to i ulice nie
    > były pełne przechodniów.

    przestań bajki opowiadać, CNN nie oglądałeś? zdięć z ulic manchatanu w
    momencie ataku nie widziałeś? i twierdzisz ze w dniu roboczym w biórowce
    były puste?

    > Mogło być, ale nie było...

    kto ci tak powiedział?