  • 21. Data: 2010-02-14 11:46:18
    Temat: Re: Trwa czacowanie strat - czyli zysku 30 tysęcy urzytkowników
    Od: stebi <m...@n...pl>

    A czy stronka www.seans24.pl jest w takim razie legalna?
    Można na niej oglądać filmy lub je ściągać?

  • 22. Data: 2010-02-14 13:14:58
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "ER" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem nie jest karalne. Poczekajmy, co powie na to sąd. Ale być
    > może poza linkami coś innego im będzie zarzucone.

    pomocnictwo

  • 23. Data: 2010-02-14 13:35:50
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Lut, 18:39, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Z sieci tez można uzyskać nielegalnie.

    W jaki sposob (podpadajacy pod KK)? Chodzi o film/serial/muzyke
    wczesniej udostepniony publicznie w TV czy DVD/BlueRay.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 24. Data: 2010-02-14 13:38:36
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Lut, 18:18, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Szkoda, ze nie podali nazwy tego forum, czy linka.

    Prawdopodobnie chodzi o www.filmowisko.net

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 25. Data: 2010-02-14 14:26:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hl8t0s$l7o$1@inews.gazeta.pl...

    > wiadomości news:hl6e2o$qsf$2@inews.gazeta.pl...

    > pomocnictwo

    Prędzej podżeganie, ale trzeba dowieść, że organizator forum z góry
    zakładał, że będzie tam umieszczał linki do nielegalnych kopii.

  • 26. Data: 2010-02-14 15:01:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > Prędzej podżeganie, ale trzeba dowieść, że organizator forum z góry
    > zakładał, że będzie tam umieszczał linki do nielegalnych kopii.

    bez zartow, domyslam sie ze to typowe forum warezowe w takim przypadku
    bedzie to trywialne .

  • 27. Data: 2010-02-14 15:13:08
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-14 14:35, Użytkownik Rafal M napisał:

    > W jaki sposob (podpadajacy pod KK)? Chodzi o film/serial/muzyke
    > wczesniej udostepniony publicznie w TV czy DVD/BlueRay.

    Przepraszam ale pisząc o nielegalnym uzyskanie nie pisałem
    że musi ono być ścigane z mocy KK.
    Ściągając film z sieci p2p robisz to nielegalnie bo nie
    zgodnie z licencja ustanowioną przez właścicieli filmu.
    :-)
    To że coś nie jest z marszu karalne nie oznacza że
    musi być legalne.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2010-02-14 16:04:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-14 16:13, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Ściągając film z sieci p2p robisz to nielegalnie bo nie
    > zgodnie z licencja ustanowioną przez właścicieli filmu.

    Jakakolwiek licencja nie stanowi prawa. W stosunku do utworów
    audiowizualnych obowiązuje jedna ustawa i jej przepisy są obowiązujące.
    Licencja może jedynie łagodzić jakiś warunek z UoPAiPP, jak to jest np.
    w CC - twórca zrzeka się wynagrodzenia na pewnych warunkach.

    > To że coś nie jest z marszu karalne nie oznacza że
    > musi być legalne.

    W tym przypadku ustawodawca nie zostawił dużego pola manewru.

  • 29. Data: 2010-02-14 17:00:45
    Od: gacek <g...@w...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Przepraszam ale pisząc o nielegalnym uzyskanie nie pisałem
    > że musi ono być ścigane z mocy KK.
    > Ściągając film z sieci p2p robisz to nielegalnie bo nie
    > zgodnie z licencja ustanowioną przez właścicieli filmu.

    posiadanie filmu, w przeciwienstwie do softu, nie wymaga licencji.

    gacek

  • 30. Data: 2010-02-14 17:09:31
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-14 18:00, Użytkownik gacek napisał:

    > posiadanie filmu, w przeciwienstwie do softu, nie wymaga licencji.

    To mu rozmawiamy o posiadaniu ? Możesz zacytować jakiś fragment ?
    Bo ja naiwny myślałem że o legalności pozyskiwania.