  • 1. Data: 2006-11-07 18:50:52
    Temat: Trudne poczatki ...
    Od: "Zi3lu" <z...@g...pl>

    Witam
    Udalo mi sie dostac prace agenta ds funduszy inwestycyjnych.W zwiazku z tym
    musialem zarejestrowac sie jako jednoosobowa firma.W zwiazku z tym mam kilka
    pytan:
    1)Czy istnieja jakies fundusze unijne,doplaty lub dofinansowania dla
    studentow rozpoczynajacych dzialanosc gospodarzcza?
    2)Czy np biorac notebooka na firme,zalozmy ze po 3 miesiacach rezygnuje z
    dalszej pracy jako agent czyli dochody mojej "firmy" sa zerowe i co z vatem
    ktory odliczylem za notebooka?
    3)Czy ktos moze z Szanowych Grupowiczow pracuje na takim stanowisku na jakim
    ja bede i moglby mi dac jakies wskazowki zeby sie nie zalamac po miesiacu?:)
    Pozdrawiam i licze na pomoc

  • 2. Data: 2006-11-07 19:15:59
    Temat: Re: Trudne poczatki ...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zi3lu" <z...@g...pl> napisał

    > 1)Czy istnieja jakies fundusze unijne,doplaty lub dofinansowania dla
    > studentow rozpoczynajacych dzialanosc gospodarzcza?

    NTG -> pl.biznes

    > 2)Czy np biorac notebooka na firme,zalozmy ze po 3 miesiacach rezygnuje
    > dalszej pracy jako agent czyli dochody mojej "firmy" sa zerowe i co z
    vatem
    > ktory odliczylem za notebooka?

    NTG -> pl.soc.prawo.podatki

  • 3. Data: 2006-11-07 22:26:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zi3lu wrote:
    > Witam
    > Udalo mi sie dostac prace agenta ds funduszy inwestycyjnych.W zwiazku z tym
    > musialem zarejestrowac sie jako jednoosobowa firma.W zwiazku z tym mam kilka

    A powiedz mi, dla jakiego funduszu pracujesz?

  • 4. Data: 2006-11-09 12:56:55
    Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 07 Nov 2006 19:50:52 +0100, Zi3lu napisał(a):

    > 1)Czy istnieja jakies fundusze unijne,doplaty lub dofinansowania dla
    > studentow rozpoczynajacych dzialanosc gospodarzcza?

    Nie wiem

    > 2)Czy np biorac notebooka na firme,zalozmy ze po 3 miesiacach rezygnuje
    > z dalszej pracy jako agent czyli dochody mojej "firmy" sa zerowe i co z
    > vatem ktory odliczylem za notebooka?

    A kto rozdaje notebooki? Może i ja skorzystam? Chyba, że chciałeś napisać
    "kupując"?
    Czyli jesteś VAT-owcem czynnym?. Przy zakończeniu DG masz do wyboru:
    sprzedać notebooka wcześniej albo zwrócić cały odliczony VAT

    Ja nie.