eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar w serwisie › Towar w serwisie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mai
    l
    From: "Macio" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Towar w serwisie
    Date: Wed, 20 Nov 2002 04:21:54 +0100
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 11
    Message-ID: <arev4v$8td$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: pe136.brzeg.sdi.tpnet.pl
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:115194
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Czy jest przepis określający procedure postepowania w przypadku gdy klient
    odmawia zapłaty za pozostawiony w serwisie sprzęt (który został na zlecenia
    klienta naprawiony). Czy istnieje jakas norma prawna okreslająca kiedy
    ostatecznie klient musi odebrać i zapłacić za usługę serwisową i czy mimo
    uchylania się sprzęt nadal jest jego własnością. ?

    Maciek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1