eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar w serwisie › Re: Towar w serwisie
  • Data: 2002-11-20 23:37:32
    Temat: Re: Towar w serwisie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 20 Nov 2002, Macio wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Czy jest przepis określający procedure postepowania w przypadku gdy klient
    >+ odmawia zapłaty za pozostawiony w serwisie sprzęt (który został na zlecenia
    >+ klienta naprawiony). Czy istnieje jakas norma prawna okreslająca kiedy
    >+ ostatecznie klient musi odebrać i zapłacić za usługę serwisową i czy mimo
    >+ uchylania się sprzęt nadal jest jego własnością. ?

    Hm... Ze znanych mi "rozwiązań" można się pokusić o ogłoszenie cennika "za
    przechowywanie" :] Aż wartość przechowywania przekroczy wartość
    nieodbieranego sprzęta...
    Tyle że klienta musisz *najpierw* poinformować że zaczynasz naliczać.
    BTW: nie mam takiej dziedziny żeby stosować :) to nie wiem jak
    ze skutecznością. Koncept jest "ze słyszenia" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1