  • 11. Data: 2009-07-24 12:07:10
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową, sprzedawca milczy
    Od: "ML" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mark <t...@a...w.pl> napisał(a):

    > ... no to trzeba bylo kupowac w ich sklepie internetowym.
    > Popieram predmwce - kupowanie *serwera* do firmy na allegro? Bo rozumiem ze
    > chodzi o nowy serwer, skoro przywolujesz tutaj tez sklepy internetowe.

    Na allegro przynajmniej w archiwum zachowana jest strona z aukcją i opisem
    towaru, więc nieuczciwy sprzedawca nie może się teraz wyprzeć i np.
    stwierdzić, że umówili się na serwer z dwoma wnękami. W swoim sklepie może
    wprowadzać dowolne zmiany, więc o wiele łatwiej zatuszować dowody.

  • 12. Data: 2009-07-24 12:49:47
    Od: "Piotr" <masterson@USUN_TOvp.pl>

    Wytłumacz mi różniecę pomiędzy zakupem na allegro i zakupem w sklepie
    internetowym od tej samej firmy. Czy w obu przypadkach obowiązuję odmienna
    prawa obowiązujące przy tego typu transakcjach? Oczywiście pomijam kwestie
    techniczne jakie towarzyszą przy zakupach na allegro i w sklepie.

> [...]
    > stwierdzić, że umówili się na serwer z dwoma wnękami. W swoim sklepie może
    > wprowadzać dowolne zmiany, więc o wiele łatwiej zatuszować dowody.

    Dokładnie dlatego kupiliśmy na allegro :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-07-24 14:37:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h4bgqo$6lu$1@atlantis.news.neostrada.pl Piotr
    <m...@v...pl> pisze:

    > Nie wiem czy słyszałeś
    Bardzo wielu innych rzeczy też nie wiesz.

    > na allegro też sprzedają firmy, które również posiadają sklepy internetowe
    > (firma, w której kupiliśmy serwer także). Wiesz, że Komputronik,
    > Electroworld itp. firmy sprzedają na allegro? A,
    > no tak, skąd możesz to wiedzieć skoro nie jesteś ignorantem i do dzisiaj
    > uważasz, że jednostką rozliczeniową za internet są impulsy.
    Po przejrzeniu pobieżnie oferty "serwerów" z allegro już kapuję w czym
    rzecz.
    Dla ciebie serwer do taki trochę mocniejszy komputerek z jednym, góra 2
    xeonkami, kilka GB ramu itp.
    Dobra, OK, takie cóś to sobie kupuj na allegro, bez zaplecza, bez wsparcia
    technicznego na odpowiednim poziomie itd. i potem stękaj.
    Myślałem, że chodzi o coś poważnego.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2009-07-28 14:04:51
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 16:37:49 +0200, Jotte napisał(a):

    > Bardzo wielu innych rzeczy też nie wiesz.
    Założę, się że nie wie jakiego dnia tygodnia była bitwa
    pod Cedynią. Ty też nie.
    Tylko co to ma do rzeczy?

    > Dla ciebie serwer do taki trochę mocniejszy komputerek z jednym, góra 2
    > xeonkami, kilka GB ramu itp.

    A dla Ciebie 'serwer' to od razu jakiś mainframe od IBMa?
    U mnie swego czasu pod biurkiem za serwer robił nadpsuty laptop.
    I swą funkcję (wg założonych potrzeb) realizował w 100%.

    Sprawdź http://pl.wikipedia.org/wiki/Serwer czy
    http://www.microsoft.com/poland/msp/products/server/
    resource-kit/server.htm
    a może jednak lepiej