  • 11. Data: 2007-10-19 07:06:47
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Markus <m...@p...onet.pl>

    Ja też będę głosował na PiS i bardzo się cieszę że ma tylu przeciwników
    widać, że jest wiele do zrobienia w naszej ojczyźnie.

  • 12. Data: 2007-10-19 07:30:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Dj napisał(a):
    > Witam, dlaczego namawiam na PIS? Odpowiedź jest prosta: to są:1. Bardzo
    > Inteligentni ludzie 2.Wykształceni ludzie 3. Kompetentni, świetnie
    > przygotowani do tej roboty 4. Mają pomysł co zrobić z Polską, jak ją naprawić
    > 5. Dla PIS niema w zasadzie alternatywy (pomijam LPR, który ma niewielkie
    > poparcie).

    masz race, nie dokonca wiedzialem na kogo zaglosuje, ale po przczytaniu
    programu posla na http://www.ZbigniewZiobro.ORG juz wiem. Zaglosuje na
    wielkiego prawnika, wybitnego prawnika Zbigniewa Ziobrę. tylko on walczy
    z przestepczoscia, kazdy kto sie ze mna nie zgadza ma albo cos na
    sumeiniu albo chce chronic bandytow, to jest oczywista oczywistosc!

    P.

  • 13. Data: 2007-10-19 07:46:30
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

> [...]
    > naprawić 5. Dla PIS niema w zasadzie alternatywy (pomijam LPR, który
    > ma niewielkie poparcie). PO? &#8211; dziękuje, trzymają z komunistami.
    > PSL ? A kto to jest ? LID &#8211; to dawne SLD (czyli jak to mówią
    > Sojusz Lewych Dochodów). Dla PIS niema alternatywy!
    > PIS rządzi od dwóch lat i w tym czasie odniosło ogromne sukcesy (rośnie
    > szybko PKB, export, wynagrodzenia, walczą z korupcją i różnymi
    > aferzystami &#8211; właśnie CBA złapało babke z PO :) ).
    > Jest źle że koalicja PIS+LPR+Samoobrona się rozpadła, ale licze, że

    ^^^^^^
    Najbardziej przerażające jest to, iż są ludzie którzy naprawde w TO
    wierzą...

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 14. Data: 2007-10-19 09:08:37
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Dj <t...@v...pl> napisał(a):

    > Witam, dlaczego namawiam na PIS?

    bo niestety Twoi rodzice nie wiedzą, co to środki antykoncepcynjne?
    h.

  • 15. Data: 2007-10-19 09:29:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 18 października 2007 19:29
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ff85gp$m65$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Takiemu debilowi należałoby życzyć reszty życia w kraju rządzonym przez
    > partię I (prawa nie ma, sprawiedliwości też, zostało i).

    Właśnie takie głosy jak Twój sprawiają, że najprawdopodobniej zagłosuję
    właśnie na PiS. Bo jeśli nie zagłosuję na PiS to dołączę właśnie do dresów
    twojego pokroju :(

    ataki antypisowców są niesmaczne, niekulturalne i świadczą właśnie o
    wykształciuchostwie ichże. Do tego działania naczelnej antypisowskiej
    stacji TVN, która jest do bólu niesmaczna, a ostatnio robi się wredna i
    monopolistyczna sprawiają, że aż chce się głosować na PiS. Może nie są
    normalni, ale przynajmniej nie są takimi osobnikami jak Maciek czy TVNowcy.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 16. Data: 2007-10-19 09:30:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    monopolistyczna sprawiają, że aż chce się głosować na PiS. Może nie są
    normalni, ale przynajmniej nie są takimi osobnikami jak Maciek czy
    Hania.... Zero merytoryki, tylko opluwanie...

    To NTG, ale skoro NTG to przemilczeć a nie opluwać.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 17. Data: 2007-10-19 10:10:43
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 11:30:35 +0200, Tristan napisał(a):

    > ataki antypisowców są niesmaczne, niekulturalne i świadczą właśnie o
    > wykształciuchostwie ichże.

    Czuję się - w rozumieniu PiS - wykształciuchem, wydaje mi się, że nie
    atakuję ich w sposób niesmaczny czy niekulturalny, nie zamierzam głosować
    na partie socjalistyczne - i jak to zakwalifikujesz? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 18. Data: 2007-10-19 10:13:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Czuję się - w rozumieniu PiS - wykształciuchem, wydaje mi się, że nie
    > atakuję ich w sposób niesmaczny czy niekulturalny, nie zamierzam głosować
    > na partie socjalistyczne - i jak to zakwalifikujesz? ;-)

    Jesteś chory :)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 19. Data: 2007-10-19 10:22:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    >
    > ataki antypisowców są niesmaczne, niekulturalne i świadczą właśnie o
    > wykształciuchostwie ichże. Do tego działania naczelnej antypisowskiej

    ta andtypisowska niesmaczna stacja emituje mieeicznie kilk agodzin z
    kofnerencji pis mimo skurwysysnskich oskarzen o wspolprace z wsi, malo
    tego twoj uubiony pis propagandzisto pisowski wysyla ABW do sizedziby
    polsat i tvn.

    Opdowiedz mi czy to przypadek ze TV biznes otrzymalokoncesje z
    naruszeniem prawa (jak twierdzi tvn) i rownolegle zostal zwolniony
    tomasz lis?

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 20. Data: 2007-10-19 10:23:38
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Markus pisze:

    > Ja też będę głosował na PiS i bardzo się cieszę że ma tylu przeciwników
    > widać, że jest wiele do zrobienia w naszej ojczyźnie.

    Ciekawe ilu przeciwników miałby no powiedzmy Pinochet, Hitler czy
    Stalin. Fakt - dużo by było do zrobienia po objęciu przez nich władzy.
    Ciekawe czy bardzo byś im pomagał :D