  • 31. Data: 2022-01-30 12:00:57
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli są nieskuteczne, tak? Nie ma po co się szczepić a ci co namawiają
    > to barany bezmózgie?

    Czyli nie przeciwdzałają zapadaniu na chorobę i transmisji wirusa.
    Którego konkrertne słowa nie rozumiesz?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 32. Data: 2022-01-30 12:01:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Czyli są nieskuteczne, tak? Nie ma po co się szczepić a ci co namawiają
    > to barany bezmózgie?

    Skuteczne czy nieskuteczne kwestia osobnicza.
    Mój brat po 3 szprycach właśnie choruje.
    Spora, bystrzejsza część społeczeństwa, już wie, iż zostali
    zmanipulowani, ale niestety idą w zaparte, bo im wstyd się przyznać, że
    zrobiono im sieczkę z mózgu.

  • 33. Data: 2022-01-30 12:04:59
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-stycznia-2022 o 13:02, Jacek Maciejewski pisze:
    > Ty jak zwykle okazujesz się głupcem. Przez ciebie i podobnych tobie
    > głupców szpitale i personel są zawalone wami i wszyscy inni chorzy nie
    > są leczeni. A na dodatek my, szczepieni, płacimy za to. Twoja wolność
    > się kończy tam gdzie się zaczyna szkoda innych.

    Wszytko co piszesz byłoby SŁUSZNE gdyby szczepienia były OBOWIĄZKOWE.

    Jak na razie tylko szydzisz, poniżasz, dyskryminujesz obywateli którzy
    żadnego prawa nie złamali.

    Do LGBT też się tak odnosisz? ;-)

  • 34. Data: 2022-01-30 12:07:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 09:21, Uzytkownik pisze:
    > Pewnie jesteś z tych co to uważają, że wolność polega na tym, że można
    > bezkarnie gwałcić, rabować i zabijać innych.

    Gdyby gwałcenie, rabowanie i zabijanie było DOZWOLONE to TAK

    PS. Dlaczego te szczekające szczepionkowe psy są tak niewyedukowane? ;-)

    UŚWIADOMCIE SOBIE ŻE SZCZEPIENIA SĄ DOBROWOLNE!

  • 35. Data: 2022-01-30 12:09:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-stycznia-2022 o 12:29, Jacek Maciejewski pisze:
    > Ale przeszła by odpłatność za leczenie, w
    > 100% lub choćby części.
    > --

    Gdyby szczepienia były OBOWIĄZKOWE to mogłoby przejść.

    W obecnym stanie prawnym ABSOLUTNIE NIE.

  • 36. Data: 2022-01-30 12:13:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 09:32, Uzytkownik pisze:
    > że powoduje dużo więcej
    > powikłań oraz ofiar śmiertelnych.

    Tego nie wiesz.

    O grypie wiemy więcej przez lata obserwacji.

    Obecne zgony to może być tylko ułomność ochrony zdrowia i debilne LOKDAŁNY

    Dowiemy się po latach co jest groźniejsze.

    PS. Ciekawe byłoby porównanie identycznego badania testowego covida i grypy.

    To byłby faktyczny wskaźnik czy więcej ludzi umiera na grypę czy covida.

  • 37. Data: 2022-01-30 12:14:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > zdrowia i skazano na śmieć wielokrotnie więcej osób niż zmarło na
    > kowida (i choroby współtowarzyszące) w tej "pierwszej fali". Co
    > nakradziono i jką demolkę w prawie zrobiono to już nawet nie wspomnę.
    >
    > Wychodzi na to że braun miał rację i powinniśmy zawiesić ministra. Ok
    > - okolicznością łagodzącą może być to że moze i nie wiedział. Ale
    > teraz wiemy, wiemy że szczepionki nie zapobiegają zapchorowaniu ani
    > transmisji a mimo wszystko barany chcą żeby ich za ryj trzymano a
    > władza w cieniu` pandemii kradła i ograniczała prawa człowieka...

    A możesz/potrafisz sformułować ten zarzut *precyzyjniej* jak na grupie
    prawa by chyba wypadało?

    W innych krajach były momenty lokalnego/regionalnego przepełnienia
    szpitali (oddziałów intensywnej terapii). IMHO był czas kiedy takie
    "zagwarantowanie miejsc" dla pacjentów z kowidem miało sens.
    Z twoim zarzutem mogę się w sporawej części zgodzić ale tylko jeśli
    napiszesz jasno i wprost *od kiedy konkretnie* (miesiąc) przestało to
    być "w miarę sensownym nadmiarem ostrożności" a stało się średnim
    błędem, a od kiedy konkretnie już dużym błędem.

    Mówiąc jeszcze inaczej w sporej części "mądrością po fakcie":
    Koowid jest najbardziej zabójczy dla pacjentów z chorobami
    współistniejącymi. Dopóki nie było "pewności" że nie będzie masowych
    zakażeń *w szpitalach*, opracowanych i szerzej sprawdzonych procedur
    leczenia szpitalnego kowid ten krok miał dodatkowy sens. Zabicie
    zaufania do służby zdrowia (szpitali) to dopiero byłby "sukces inaczej".

    Zaś mówiąc najbardziej cynicznie: NFZ przesunął budżet/pieniądze na
    kowid, zaczął tworzyć swoją *finansową* rezerwę kowidową. Życie ludzkie
    jest ponoć bezcenne ale budżet NFZ jest i zawsze będzie ograniczony.

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2022-01-30 12:20:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 11:28, Shrek pisze:
> [...]
    > skazano na śmieć wielokrotnie więcej osób niż zmarło na kowida (i
    > choroby współtowarzyszące) w tej "pierwszej fali"

    Zdajesz sobie Shreku sprawę że mówisz językiem Konfederacji? ;-)

    Jakież to symptomatyczne.

    Jak mówią to Konfederaci to są OSZOŁOMAMI a jak mądry, wykształcony
    wyborca PO to już jest SŁUSZNE ;-)

  • 39. Data: 2022-01-30 12:24:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 11:53, Jacek Maciejewski pisze:
    > Czyli są nieskuteczne, tak? Nie ma po co się szczepić a ci co namawiają
    > to barany bezmózgie?

    O tak właśnie reaguje przykładowy wyznawca sekty szczepionkowej
    Albo prosto napisany boot ;-)

    Inteligentny człowiek zrozumie sens wypowiedzi Shreka i dostrzeże która
    partia ma takie poglądy ;-)

  • 40. Data: 2022-01-30 12:24:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Jan 2022 12:07:42 +0100, _Master_ napisał(a):

    > UŚWIADOMCIE SOBIE ŻE SZCZEPIENIA SĄ DOBROWOLNE!

    Tobie, bałwanie, nic już nie pomoże ale innym może da do myślenia:
    http://www.archiwum.mz.gov.pl/zdrowie-i-profilaktyka
    /zdrowie-matki-i-dziecka/szczepienia/szczepienia-obo
    wiazkowe/
    --
    Jacek
    I hate haters.