  • 21. Data: 2022-01-30 00:14:06
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-28-stycznia-2022 o 11:14, Olin pisze:

    > Jak jestem w dobrej formie, to też potrafię spekulować, ale może ktoś już
    > to przerabiał na sobie.

    Kwarantanna i izolacja jest pracowniczo traktowana tak samo jak L4.
    80% pensji. Nie L4 żeby umożliwić zdalną pracę jak się strony umówią.
    Na L4 pracować nie można.

  • 22. Data: 2022-01-30 00:15:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-28-stycznia-2022 o 14:11, Olin pisze:
    > Dziękuję za odpowiedź.
    > Kwarantanna to - przynajmniej na razie - sytuacja hipotetyczna, ale zawsze
    > lepiej wiedzieć, czego się spodziewać od życia.

    Gdzieś Ty się uchował jak miliony chorują od 2 lat? ;-)

  • 23. Data: 2022-01-30 00:16:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-stycznia-2022 o 11:14, DaNsOuNd pisze:
    > Loozik, zanim się znajdziesz na kwarantannie może się jeszcze pięć razy
    > zmienić.

    Albo 3 razy się zakazić i nie być tego świadomym ;-)

  • 24. Data: 2022-01-30 00:18:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-stycznia-2022 o 10:15, Jacek Maciejewski pisze:
> [...]
    d=A096A91E85D8026FC12587D700674C18

    > Ty sie tu nie nabijaj. Wiesz jak nieziemsko się trzeba napracować żeby
    > rozwiązać takie problemy jak:
    > 1. Jak tu wprowadzić ograniczenia cowidowe żeby ich nie wprowadzić.
    > 2. Jak tu podnieść podatki żeby wszystkim wmówić że się je obnizyło.
    > 3. Jak tu wykiwać Czechów żeby wyszło że to ich wina.
    > 4. Jak udowodnić że 500+podniesie dzietność choć nie podniósł.
    > itd.

    Jak widać to bardzo łatwe. Nawet taki nieudacznik jak Kaczyński to potrafi.
    A Tusk? ;-)

  • 25. Data: 2022-01-30 09:21:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 12:13, Wiesiaczek pisze:
    > A co ciebie to obchodzi, czy się szczepię czy nie?

    To mnie obchodzi, że pandemia to już dotyczy całego społeczeństwa, a nie
    tylko Twojego pępka.

    > Żyję w wolnym (teoretycznie) kraju i płacę składki na ZUS, więc należy
    > mi się opieka lekarska i koniec.
    > Jak na razie leczenie w Polsce jest dobrowolne i tacy mądrale niech
    > nie wpieprzają się w moje życie.
    >
    > Pewnie jesteś z tych, co to chcą, żeby im wszczepić chipy, wprowadzić
    > obowiązkowe posiadanie smartfona a najlepiej zamknąć w klatce.
    > Oczywiście wszystko dla twojego dobra i dobra społeczeństwa.

    Pewnie jesteś z tych co to uważają, że wolność polega na tym, że można
    bezkarnie gwałcić, rabować i zabijać innych.

  • 26. Data: 2022-01-30 09:32:28
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 13:02, A. Filip pisze:
    > A masz jaja napisać wprost w perspektywie ilu miesięcy i ilu nowych
    > wariantów kowid? <ironia> Jak ktoś raz w życiu zachorował na (wirusową)
    > grypę to już nigdy ciężko na grypę nie zachoruje? </ironia> Bez danych z
    > _kilku lat_ domniemanie że skuteczność szczepień na kowid będzie mniej
    > więcej taka jak szczepień na grypę jest sensowną hipotezą zero
    > (startową). AFAIR przypadki że sezonowe szczepienia na grypę obstawiły
    > inny wariant grypy niż ten który nadszedł były.

    A masz jaja, aby napisać prawdę o grypie i o covid?

    Że covid jest dużo bardziej zaraźliwy od grypy, że powoduje dużo więcej
    powikłań oraz ofiar śmiertelnych. Że paraliżuje służbę zdrowia, która
    zajmuje się już prawie tylko covidem.

  • 27. Data: 2022-01-30 09:41:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 00:18, _Master_ pisze:
    > Jak widać to bardzo łatwe. Nawet taki nieudacznik jak Kaczyński to
    > potrafi.

    Jak wcześniej rządził z braciszkiem to narzekali, że nie mogą rządzić bo
    koalicjant im kłody pod nogi kładzie.

    Teraz rządzi drugą kadencję sam i dalej narzeka, że ma pod nogami kłody.
    Przypomina mi to walkę Rycerza Smętnego Oblicza z wiatrakami.

    > A Tusk? ;-)

    Ten to dopiero jest geniuszem, aby wprowadzić podatek gazowy, pomimo, że
    nie zasiada ani we władzy ustawodawczej, ani w wykonawczej.

  • 28. Data: 2022-01-30 11:17:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 09:21, Uzytkownik pisze:

    > Pewnie jesteś z tych co to uważają, że wolność polega na tym, że można
    > bezkarnie gwałcić, rabować i zabijać innych.

    Wow...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 29. Data: 2022-01-30 11:28:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 09:32, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Że covid jest dużo bardziej zaraźliwy od grypy, że powoduje dużo więcej
    > powikłań oraz ofiar śmiertelnych. Że paraliżuje służbę zdrowia, która

    Mylisz przyczynę ze skutkami. To o czym piszesz, to jest po prostu model
    zarządzania pandemią przez ministra choroby. Do tego żadnej realnej
    pandemii nie trzeba. Przypomnę tylko że wprowadzono go w "pieerwszej
    fali" gdy mieliśmy średnio 300 przypadków dziennie z rekordem zgonów 30
    (a średnią 20). Żadnej śmiecionośnej pandemii do tego nie
    potrzebowaliśmy a decyzją ministra choroby zamknęto służbę zdrowia i
    skazano na śmieć wielokrotnie więcej osób niż zmarło na kowida (i
    choroby współtowarzyszące) w tej "pierwszej fali". Co nakradziono i jką
    demolkę w prawie zrobiono to już nawet nie wspomnę.

    Wychodzi na to że braun miał rację i powinniśmy zawiesić ministra. Ok -
    okolicznością łagodzącą może być to że moze i nie wiedział. Ale teraz
    wiemy, wiemy że szczepionki nie zapobiegają zapchorowaniu ani transmisji
    a mimo wszystko barany chcą żeby ich za ryj trzymano a władza w cieniu`
    pandemii kradła i ograniczała prawa człowieka...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 30. Data: 2022-01-30 11:53:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Jan 2022 11:28:34 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale teraz
    > wiemy, wiemy że szczepionki nie zapobiegają zapchorowaniu ani transmisji

    Czyli są nieskuteczne, tak? Nie ma po co się szczepić a ci co namawiają
    to barany bezmózgie?
    --
    Jacek
    I hate haters.