  • 131. Data: 2022-02-02 16:52:24
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2022 16:34:15 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > A lekarz co na twoje Zwidy mówi?

    Nie rozpoznałbyś ironii nawet gdyby cię ugryzła w d... W obliczu głupoty
    jaką wykazało się polskie społeczeństwo postulujesz dobrowolne działanie
    oparte na rozumie. To nie wypali a przynajmniej nie w tym kraju.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 132. Data: 2022-02-02 17:02:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Nie rozpoznałbyś ironii nawet gdyby cię ugryzła w d... W obliczu głupoty
    > jaką wykazało się polskie społeczeństwo postulujesz dobrowolne działanie
    > oparte na rozumie. To nie wypali a przynajmniej nie w tym kraju.

    Potrzebny jest Niemiecki Zamordyzm Europy 2.0?
    Pierdoły i partacze spierdolił szerokie przekonanie że naprawdę warto.

    Jak Tusk/opozycja najpierw pierdoli za kowid jest tak zabójczy że
    wyborów nie trzeba a potem zwołuje/wspiera masowe wiece protestacyjne
    mimo pandemii to łatwo jest brać kowid na naprawdę poważnie?
    Rząd/PiS nie szerzy(ł) paniki, opozycja/PO szerzy "niekonsekwencje".

    --
    A. Filip

  • 133. Data: 2022-02-02 17:05:26
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2022 14:32:53 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > to weź z Polski nawet tą
    > zaniżoną śmiertelność na C19 wśród zaszczepionych i porównaj z krajami
    > tak wyszczepionymi. Jak już zrozumiesz, że u nas nawet wśród
    > wyszczepionych umiera porównywalna ilość,

    No pewnie. W hipotetycznej systuacji kiedy w danym kraju wyszczepienie
    osiągnie 100%, wciąż będą umierać ludzie na covid i to w 100% ci
    zaszczepieni. Twoim zdaniem to dowodzi kompletnej nieskuteczności
    szczepionek?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 134. Data: 2022-02-02 17:12:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > osiągnie 100%, wciąż będą umierać ludzie na covid i to w 100% ci
    > zaszczepieni. Twoim zdaniem to dowodzi kompletnej nieskuteczności

    Kompletnej nieskuteczności? Nie.
    Skuteczności _co najmniej_ o jedną pełną klasę niżej od "klasyki
    szczepionek"? *Jak najbardziej bezdyskusyjnie*.

    Przy klasycznym standardzie skuteczności powinno być wtedy już tylko
    tłumienie pojedynczych ognisk zakażeń po kilka/kilkanaście osób.

    --
    A. Filip

  • 135. Data: 2022-02-02 17:22:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

> [...]
    >osiągnie 100%, wciąż będą umierać ludzie na covid i to w 100% ci
    >zaszczepieni. Twoim zdaniem to dowodzi kompletnej nieskuteczności

    Dobrze zaczales.
    Ale u nas zaszczepionych 21mln, czyli z grubsza połowa.
    A druga polowa niezaszczepionych.

    I jak czytam, ze zachorowan przydarza sie ostatnio mniej wiecej tyle
    samo w obu grupach, to o jak o tym myslec?

    A potem licze, ze zgonow w grupie zaszczepionych jest polowa tego, co
    wsrod niezaszczepionych ... to jaka to skutecznosc wychodzi w
    zapobieganiu smierci ?

    P.S. Dawno nie liczylem - jak to ostatnio wyglada?

    J.

  • 136. Data: 2022-02-02 18:45:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No pewnie. W hipotetycznej systuacji kiedy w danym kraju wyszczepienie
    > osiągnie 100%, wciąż będą umierać ludzie na covid i to w 100% ci
    > zaszczepieni.

    Gdyby matka miała kuta to by była ojcem. Póki co mamy trochę ponad 50%
    zaszczepionych i trochę więcej ponad to 50% zaszczepionych wsród "nowych
    przypadków". A to oznacza że jest nie 100% a raczej w przybliżeniu 0%
    skuteczności. I nie tylko u nas.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 137. Data: 2022-02-02 19:30:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2022 17:22:18 +0100, J.F. napisał(a):

    > I jak czytam, ze zachorowan przydarza sie ostatnio mniej wiecej tyle
    > samo w obu grupach, to o jak o tym myslec?

    Najwwyraźniej czytasz niewłasciwe źródła.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 138. Data: 2022-02-02 19:32:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2022 18:45:17 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > zaszczepionych i trochę więcej ponad to 50% zaszczepionych wsród "nowych
    > przypadków". A to oznacza że jest nie 100% a raczej w przybliżeniu 0%

    Wyżej cię ceniłem. Nie docierasz do właściwych źródeł wiedzy. Na dodatek
    demonstrujesz to w necie. Nie rozumiem takiego bałwaństwa. Czemu to ma
    służyć?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 139. Data: 2022-02-02 20:27:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > zaszczepionych i trochę więcej ponad to 50% zaszczepionych wsród "nowych
    > przypadków". A to oznacza że jest nie 100% a raczej w przybliżeniu 0%

    A daj spokój. Neofitów nowej wiary nic nie przekona.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 140. Data: 2022-02-02 20:41:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wyżej cię ceniłem. Nie docierasz do właściwych źródeł wiedzy. Na dodatek
    > demonstrujesz to w necie. Nie rozumiem takiego bałwaństwa. Czemu to ma
    > służyć?

    Dobra - masz.

    Znalazłem taką fajną szurską stronę.

    Skuteczność szczepień przeciw zachorowaniu na wariant omikron (ale szury
    - przecież nigdy tak się nie badało, one w ogóle temu nie służą):)

    Dwie dawki Astra - początkowo 45-50% pod 20 tygodniach niemal 0%
    Dwie dawki Pfizer albo moderna - 65-70 po 25 tygodniach około 10%

    Po trzeciej dawce Pizera albo moderny (astry już nie używają) 60-75% po
    następnych 15 tygodniach 25-40%

    Czyli po "pełnej dawce" masz 10% na mRNA po niecałych 6 miesiącach.
    Trzecia dawka średnio 32% po trzech miesiącach - czyli nawet bustery nie
    działają w granicach przyzwoitości, a i tak musiabłyś się szczepić co
    trzy miechy. A w zasadzie wcześniej bo 50% to już po dwóch miesiącach.

    Skuteczność przeciw zakażeniu jeszcze nieznana, no ale lepsza niż
    przeciw zachorowaniu raczej nie będzie,

    Dla porządku jak zwykle dodam, że przeciw ciężkiemu przebiegowi i zgonom
    jest znacznie lepiej. Trzeba też szurom oddać sprawiedliwość, że
    wpomnieli, że prawdopodobnie na niską skuteczność wpływają inne czynniki
    w tym prawdopodobnie różnice w zachowaniach obu grup, wieku, itp. więc w
    labie mogłoby wyjść niezancznie inaczej.

    Źródło podam po komentarzu z twojej strony:P

    Z ciekawostek - badana wśród dawców krwi wykazało że antyciała są
    wykrywalne w 98,4% (sczepienie i/lub przebyta infekacja). NIe zauważono
    też wpływu na ciążę.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.