  • 1. Data: 2006-08-01 10:23:13
    Temat: Testament - zmiana adresu spadkobiercy
    Od: merix <praca@[wytnijto]merix.com.pl>

    Witam

    Chciałbym się zorientować jak wygląda sprawa, gdy jeden ze spadkobierców
    zmienia swój adres zameldowania. Jest pewne że obecny adres będzie już
    adresem stałym. Trzeba to korygować w testamencie, czy nie? Według
    Notariusza, nie robi to róznicy, bo za każdym razem, gdy ktoś zmienił by
    adres trzeba by sporządzać testament od nowa.

    Wiem, że płace za to, żeby notariusz wiedział co mówi ;) ... ale
    chciałem się jeszcze upewnić czy tak jest i co możecie mi poradzić. Nie
    chciał bym, stracić czegokolwiek przez jedno zaniedbanie.

    Pozdro
    Marcin

  • 2. Data: 2006-08-01 10:36:49
    Temat: Re: Testament - zmiana adresu spadkobiercy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    merix napisał(a):

    > Chciałbym się zorientować jak wygląda sprawa, gdy jeden ze spadkobierców
    > zmienia swój adres zameldowania. Jest pewne że obecny adres będzie już
    > adresem stałym. Trzeba to korygować w testamencie, czy nie?

    Nie trzeba.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam