  • 1. Data: 2007-03-08 20:39:26
    Temat: Terminy w KRS
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Złożyłem w KRS wnioski o zmianie adresu spółki.
    Jutro mija miesiąc od złożenia. Informacja z sekretariatu sądu - sąd jeszcze
    nie rozpatrywał tego wniosku i "co nam Pan zrobisz?". Terminy na
    rozpatrzenie wpisu, które odnalazłem w ustawie o KRS -to 14 dni - już
    minęły.
    Gdzie przeczytać o właściwym trybie postępowania: jakieś zażalenie, skarga,
    zastrzelić sekretarkę czy prezesa w Sądzie?
    Zależy mi na czasie, bo opłacam teraz dwa lokale.

  • 2. Data: 2007-03-08 21:15:32
    Temat: Re: Terminy w KRS
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

> [...]
    > skarga, zastrzelić sekretarkę czy prezesa w Sądzie?
    > Zależy mi na czasie, bo opłacam teraz dwa lokale.

    Katowice?
    U mnie wniosek złożony 31 stycznia, teoretycznie sprawa załawiona 28 lutego,
    dziś dopiero dostałem powiadomienie...

    Bartłomiej Miara

  • 3. Data: 2007-03-09 15:47:09
    Od: "młody" <r...@o...pl>

    Telefon nie do sekretariatu tylko poproś o rozmowę z kierownikiem lub z
    przewodniczącym wydziału.
    Rozpoznanie wniosku i cała procedura związana z wpisem w tego typu sprawie
    to około godziny czasu.
    Jeśli nie pomoże zarządaj wyjaśnienia na piśmie lub skieruj się prosto do
    prezesa...
    Z tego co wiem to KRS-y nie mają teraz natłoku pracy.

    A tak na marginesie to w jakim mieście ten KRS się mieści??

  • 4. Data: 2007-03-12 11:23:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    młody wrote:

    > Rozpoznanie wniosku i cała procedura związana z wpisem w tego typu
    > sprawie to około godziny czasu.

    Pod warunkiem, że ma to kto zrobić.
    Ten typ wniosku rozpatruje jedna osoba i właśnie dla niej przeznaczono
    tę sprawę mimo, że od grudnia jest na zwolnieniu (do 15 marca)
    Czyli z definicji założono, że nie dotrzyma się terminu.
    Można się pewnie "popieniaczyć".

    > Z tego co wiem to KRS-y nie mają teraz natłoku pracy.

    Ale nie mają też jak widać ludzi.

    > A tak na marginesie to w jakim mieście ten KRS się mieści??

    Rejestr jest, jak sama nazwa wskazuje krajowy.
    Sąd we Wrocławiu.