    From: nosferathoo <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Temat rzeka zapewne - jazda bez ważnego biletu
    Date: Tue, 06 Nov 2007 14:41:53 +0100

    Zostałem złapany przez kanara bo miałem niepodpisany bilet
    miesięczny. Spisał moje dane i oddał dokumenty, ale chyba
    powinien mi przedtem dać ten świstek do podpisania?
    Ja sobie w tym momencie sprułem (tak już działa choleryk).
    Dzisiaj, po circa miesiącu, przyszło mi upomnienie.
    Czy mój podpis na tym świstku jest konieczny czy po prostu
    mogą sobie tak spisać na gębę?
    Czy teraz jest jeszcze szansa że zapłacę tylko te 10PLN
    które to niby miałbym płacić jakbym okazał się z biletem
    w ciągu 7 dni od wypisania świstka?