  • Data: 2007-11-06 22:47:56
    Temat: Re: Temat rzeka zapewne - jazda bez ważnego biletu
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekoniecznie. Za moich czasów studenci zakładali takie "spółdzielnie".
    > Kupowali 1-2 bilety miesięczne za wspólną kasę i wszyscy jeździli bez
    > biletu. Jak kogoś skontrolowali kontrolerzy, to brał ten wykupiony
    > wcześniej znaczek, wpisywał numer swojej legitymacji i płacił tylko
    > opłatę administracyjną, czyli w tym wypadku 10 zł. Kupował dodatkowo "za
    > karę" znaczek, by ten wrócił do puli. Podobno się to opłacało,
    > zwłaszcza, jak ktoś nie za dużo jeździł (mniejsza szansa skontrolowania).

    To za moich też był ciekawy numer. Otóż w Poznaniu są bilety czasowe,
    np. na 10 minut. Więc generalnie stało się z biletem prawie włożonym do
    kasownika i intensywnie wypatrywało kanara, w razie czego delikatnie
    popychając bilet. Udawało się to właściwie zawsze - najczęściej po
    prostu nie było kontroli, a nawet jak była, to się wykorzystywało tylko
    jeden, najtańszy wariant biletu, powtarzając następnie numer do skutku.

    Ale przyznam, znudziło mi się po paru miesiącach, jak tylko zacząłem
    jeździć codziennie i zabawa w wypatrywanie kanara zaczęła być męcząca.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com