  • 31. Data: 2012-04-23 17:15:39
    Temat: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-04-23 17:12, Lolalny Lemur pisze:

    > Paragraf poproszę.

    Co ma ci kodeks kupić? Po odpowiednie artykuły już były wskazane.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 32. Data: 2012-04-23 17:16:44
    Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 16:03, kk pisze:
    > Słuchajcie, były wielokrotne próby, razem z psychologiem dziecka, początkowo
    > to działało i dzieciak zaufał ojcu. Wystarczyło parę zdań szkalujących matkę
    > z ust ojca oraz opieprzenie syna za niechęć sprzed paru miesięcy do rozmów z
    > nim (przecież wcześniej ojciec odrzucił syna i nie dzwonił przez prawie pół
    > roku) i wszystko wróciło ze zdwojoną traumą.

    Na podstawie opinii psychologa wystąpić o sądowne ograniczenie kontaktów
    i tyle.

    --
    Lemuria

    http://krotkaseria.blox.pl
    http://chmielowce.pl

  • 33. Data: 2012-04-23 17:18:27
    Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 17:15, Johnson pisze:

    > Co ma ci kodeks kupić? Po odpowiednie artykuły już były wskazane.

    Na pl. soc. dzieci nie ma nic wskazanego. Poza tym ja poproszę o
    pokazanie konkretnego miejsca, gdzie jest napisane to co twierdzisz.

    --
    Lemuria

    http://krotkaseria.blox.pl
    http://chmielowce.pl

  • 34. Data: 2012-04-23 17:25:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-04-23 17:18, Lolalny Lemur pisze:

    > Na pl. soc. dzieci nie ma nic wskazanego.

    To jak z tego wniosek? Zapisz się do właściwej grupy.

  • 35. Data: 2012-04-23 18:10:23
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup

    Spodziewałam się, że nie otrzymam tutaj odpowiedzi i dyskusja zmieni tor na
    wyrodną matkę, utrudnianie kontaktów, wpływ matki itd.
    Cóż, dziękuję, udam się do kancelarii prawnej lub najprościej na policję,
    gdzie mój dzielnicowy zna dokładnie sytuację od lat i na pewno mi pomoże, bo
    niejednokrotnie rozmawiał z dzieckiem, jego ojcem i ze mną w różnych
    sytuacjach...

    Kombinuj, kombinuj. Jako niepoczytalnej prawo do dziecka na bank ci odbiorą
    ;)

  • 36. Data: 2012-04-23 18:17:26
    Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 17:25, Johnson pisze:

    > To jak z tego wniosek? Zapisz się do właściwej grupy.

    Widzę, ze merytorycznych argumentów brak jednakowoż?

    --
    Lemuria

    http://krotkaseria.blox.pl
    http://chmielowce.pl

  • 37. Data: 2012-04-23 18:18:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-04-23 18:17, Lolalny Lemur pisze:

    > Widzę, ze merytorycznych argumentów brak jednakowoż?

    A co jest nie merytorycznego we wskazaniu gdzie możesz to znaleźć?
    Leniów nie popieram.

  • 38. Data: 2012-04-23 18:49:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Apr 2012, Nixe wrote:

    > "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > I w jaki sposób te stosunki są regulowane, skoro nie ma żadnych sankcji ani
    > innych konsekwencji dla tych, którzy nie chcą się regulować?

    Jako ze widzę iż inne elementy flejmu ładnie sa wyjasniane w innych
    miejscach :), poprzestanę na tym kawałku.

    Pakujesz się w znany "problem znaku informacyjnego" (z ruchu drogowego):
    to, że dane zachowanie, informacja czy instytucja nie jest obłożone
    sankcja, nie znaczy że sankcja - lub wrecz przeciwnie, brakiem sankcji
    - nie sa (lub odpowiednio: sa) obłożone uboczne skutki takiego
    nieobłożonego elementu.

    Prosta sprawa - takie stosunki nie sa bezprawne, tyle i tylko tyle
    z tego wynika (ale również aż tyle), rzecz jasna, żeby zwyczajowo
    nie wpasć w czyjes tryby formalne: "o ile przepis szczególny nie
    stanowi inaczej" (już widziałem że argumentujesz zachowaniami
    przestępczymi, więc zastrzeżenie chyba jest na miejscu).

    > Nawet za złamanie dekalogu jest jakaś pokuta, a tutaj? ;-)

    ...wychodzi, że stosowanie srodków wychowawczych będzie "uzasadnione
    prawnie".
    Owszem, widziałem to co piszesz o "czwórce i matole", ale pytanie
    jest proste: czy takie zachowania moga się zdarzać w tzw. "normalnych
    rodzinach", i hint: i co wtedy może dziecko?

    > Ono nie ma ochoty na rozmowę z ojcem, bo się go boi.

    Khem, to ostatnie dzieciom się chyba czasami zdarza.

    > Nękanie również. Gdzie leży granica między faktyczną_koniecznością_kontaktów

    Cóz, tak dla porzadku, wtykam się tylko i wyłacznie do wybranych
    elementów dyskusji. Bardzo uprzejmie, acz wyraznie ;), proszę
    o niepowrzucanie dyskutantów do jednego worka, bo moga zaczac
    gryzć za przypisywanie im czegos czego NIE napisali na przykład ;)

    > Nikt ojcu jego praw nie odbiera (tzn. jeszcze nie odebrał).

    Jakos tak tendencyjnie to brzmi (acz to OT).

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2012-04-23 19:57:17
    Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 18:18, Johnson pisze:

    > A co jest nie merytorycznego we wskazaniu gdzie możesz to znaleźć?
    > Leniów nie popieram.

    Leni. Zadałam konkretne pytanie: w którym miejscu kodeks rodzinny
    uściśla, że:
    1. dziecko ma słuchać rodziców, bez względu na to że wymagają od niego
    kontaktów towarzyskich z osobą, z którą dziecko nie chce się kontaktować
    2. prawa do kontaktu ojca nie mieszkającego z rodziną stanowią obowiązek
    małoletniego do takiego kontaktu, wbrew woli małoletniego.

    --
    Lemuria

    http://krotkaseria.blox.pl
    http://chmielowce.pl

  • 40. Data: 2012-04-23 19:59:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-04-23 19:57, Lolalny Lemur pisze:

    > Leni. Zadałam konkretne pytanie: w którym miejscu kodeks rodzinny
    > uściśla, że:

    Leniów ;) Przecież to już jest w wątku.