  • 31. Data: 2008-09-28 10:51:01
    Temat: Re: Telefon sluzbowy
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Chyba drewniany.

    Ważne, że działa (niestety).

    *piotr'ek*

  • 32. Data: 2008-09-28 10:59:01
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Acha, czyli te lepsze okradają państwo.

    Z wzajemnością oczywiście!

    *piotr'ek*

  • 33. Data: 2008-09-28 11:35:29
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Przypomnę co kiedyś napisałem - czy wsranie prywatnego śniadania w służbowym
    kiblu jest oszukiwaniem firmy i skarbówki?

    *piotr'ek*

    hehehehe dobre ;)))))))))))))))))

    faktycznie rozgraniczanie prywatnosci i nieprywatnosci to dla mnie po prostu
    absurd

    a że są patologie i pracownicy np u mnie potrafili wydzwonic 1200 pln na
    urlopie, w czasie gdy mieli zastepstwa i naprawde nie mieli powodu dzwonic,
    to juz inna rzecz - ale zawsze sie znajdą jednostki odchylone ale to juz
    wtedy sprawy indywidualne. generalnie, dla zdrowego rozgraniczania i
    uzytkowania wlasnego, podejscie takie jest po prostu chore.

    Sebastian

  • 34. Data: 2008-09-28 12:39:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

    > No patrz, a ja frajer, przez ponad rok nosiłem 2 telefony: w jednej
    > kieszeni służbowy, do rozmów służbowych, a w drugiej prywatny, do rozmów
    > prywatnych.
    >
    > Ale może rzeczywiście trzeba było zacząć okradać - bądź swego
    > chlebodawcę, bądź państwo. Tylko niestety zbyt uczciwy jestem.

    Ty widzę nie dopuszczasz do swojej świadomości, że niektóre firmy pozwalają
    pracownikowi na prywatne rozmowy, byle w granicach zdrowego rozsądku.

    Widać nieźle was tam czołgają w Komputroniku ...

    p. m.

  • 35. Data: 2008-09-28 14:19:35
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 28 Sep 2008 10:55:33 +0200,
    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> screamed:

    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/1adb00307cd0933b

    Jak to czasem można relatywnie postrzegać pewne rzeczy, zwłaszcza, gdy
    o własny tyłek chodzi... :)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 16:18:53 user up 11844 days, 4:13, 1 user, load average: 0.36, 0.50, 0.22 ]

    A bird in the hand is safer than one overhead.

  • 36. Data: 2008-09-29 06:10:29
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Patryk Włos wrote:
    > uczciwy jestem.
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/1adb00307c

    ROTFL

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 37. Data: 2008-09-29 07:03:36
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/1adb00307cd0933b

    Wzorcowy przykład hipokryzji. Dzieci w szkole można na nim uczyć. Że też się
    taki nie wstydzi...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 38. Data: 2008-09-29 10:34:45
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gbpuup$7h2$1@mx1.internetia.pl...

    > Wzorcowy przykład hipokryzji. Dzieci w szkole można na nim uczyć. Że też
    > się taki nie wstydzi...

    Troll?
    Czego ma się wstydzić. Jak już nikt nie będzie z nim dyskutować to wróci tu
    znowu po innym nickiem.

  • 39. Data: 2008-09-29 11:31:28
    Od: live_evil <imagine@_NOSPAM_posejdon.wpk.p.lodz.pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    >
    > Troll?
    > Czego ma się wstydzić. Jak już nikt nie będzie z nim dyskutować to wróci tu

    To nie troll - to chory człowiek.
    W tym wątku jest popis jego dewiacji:
    --> http://tinyurl.com/3zda7m

    --

    jid:live_evil[]jabber.ru gg:6373907

  • 40. Data: 2009-01-23 20:03:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2008-09-27 19:10, Jaro pisze:

    > co zobowiazuje pracownika
    > do placenia strasznych kar w przypadku zgubienia badz zniszczenia telefonu.
    > Druga sprawa ze jest do wyboru z 10 roznych aparatow
    > (wiekszosc sprzed 4-5 lat)

    To czym się martwisz? Firma masowo kupuje u operatora szroty... założe
    się że zapłacili za nie góra 50 zł sztuka :)
    Nawet jakby się upierali to oddasz im te 50 zł :)

    A umowy bym nie podpisywał.