eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon, allegro - towar niezgodny z umową › Telefon, allegro - towar niezgodny z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!news.tiberium.net.pl!not-for-mail
    From: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telefon, allegro - towar niezgodny z umową
    Date: Sun, 20 Apr 2008 20:54:11 +0200
    Organization: Brotherhood of Nod
    Lines: 31
    Message-ID: <fug3h2$a4p$1@tiberium.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: user11.40.udn.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: tiberium.net.pl 1208717666 10393 82.139.11.40 (20 Apr 2008 18:54:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Apr 2008 18:54:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:529213
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Kolega kupił na Allegro telefon, niestety okazało się, że aparat ma wadę
    (wyłączał się po kilku minutach użytkowania), więc znajomy oddał do
    sklepu na serwis (w ramach gwarancji). Telefon wrócił, jednak usterka
    dalej była, więc znowu aparat oddał.

    Teraz telefon przyszedł z jakimś 'najnowszym softem', ale już naprawiony
    i wszystko działa (tak mówi sklep...), ale w związku z tym nie mogą
    ściągnąć simlocka (bo podobno nie mają kodów dla tego softu).

    Dodam, że w opisie aukcji było napisane wyraźnie, iż aparat simlocka nie
    posiada.

    Czy można zażądać w związku z powyższym od sklepu wymiany urządzenia na
    taki sam model, ale bez blokady simlock? Ewentualnie czy sklep jest
    zobowiązany na żądanie kolegi zwrócić pieniądze?

    To znaczy wiem, że żądać to sobie zawsze można, ale czy jest to zasadne?
    Z mojego punktu widzenia tak, a z prawnego?

    Planuję podrzucić koledzę gotowe pisemko z powołaniem się na przepisy
    prawa i dać sprzedawcy 14 dni na ustosunkowanie się do żądań. Dodam, że
    kolegi nie interesuje wymiana na inny model telefonu (chciałby albo
    telefon z tej serii, albo zwrot pieniędzy).

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista
    czemu atka czemu dotka org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1