  • Data: 2002-09-20 09:54:27
    Temat: Tekst na stronie www
    Od: "Maciej Muran" <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Piszę tekst mający być opisem wydarzeń.
    Tekst ma być przestrogą dla przyszłych użytkowników telefonów
    komórkowych pewnej znanej marki - taką darmową "reklamą" chorej firmy.
    Jakie informacje powininem zawrzeć w "disklajmerze" ;) aby tekst nie
    stał się dokumentem w sensie prawnym?
    Ponieważ nie wiem co ludziom z firmy, która sprzęt produkuje odwali,
    chciałbym się jakoś zabezpieczyć przed ich reakcją. Sprawa i tak
    pewnie skończy się w sądzie ale nie mam zamiaru dokopać firmie tym
    dokumentem. Przywalę im w inny sposób...
    Eh... nie wiem czy jasno się wyrażam :(
    --
    M.M.