  • 21. Data: 2020-01-26 20:34:14
    Temat: Re: Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT"
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 20:22, Uncle Pete pisze:

    > Proszę, na przykład stanowisko Rady Miasta Puławy:
    > https://umpulawy.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stan
    owisko__w_spr._LGBT.pdf

    > Wasz poziom, towarzysze, jest naprawdę żenujący.

    towarzyszy szukaj sobie zboczku wśród podobnych tobie:)

    btw to nie jest uchwała tylko stanowisko Rady Miasta Puławy, która
    odpowiada za szkolnictwo w mieście, nie wpuszczą was tam jako ideologów
    ruchu Lesbijek, Gejów, Biseksualistów i Transwestytów, i tak trzymać:)

  • 22. Data: 2020-01-27 14:48:47
    Temat: Re: Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
    Od: Kviat

    W dniu 26.01.2020 o 15:28, A. Filip pisze:

    > IMHO prokuratura na 60% sprawy
    > nie umorzy

    > kara _musi_ być wyższa (o ile zostanie orzeczona, IMHO na 70% zostanie).

    Podzielisz się wzorem jak ty te procenty obliczasz?
    Bo mi wyszło 23,7586% i 17,62478%

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2020-01-27 14:55:26
    Od: Kviat

    W dniu 26.01.2020 o 19:27, A. Filip pisze:

    > Bez zacytowania DOKŁADNIE o co tych uchwałach tobie chodzie? Z pewnością nie.
    > W postępowaniu prawnym ciężar przeprowadzenia dowodu spoczywa na oskarżycielu.
    > pl.soc.prawo to nie pl.soc.polityka, tu "bo tak w GW to opisali" to nie _dowód_.
    >
    > No chyba że ty wprowadzasz "japońskie standardy": Według ichniej
    > minister Gosan co zwiał z Japonii może tam wrócić i udowodnić przed
    > sądem swoją niewinność [ za podcastem BBC ].
    > Całkiem możliwe że nie to miała na myśli "co jej wyszło" :-)
    >
    > Tolerancja: Ograniczenie form wyrażania braku akceptacji.

    A szczytem tolerancji są strefy w tramwajach i autobusach wolne od
    czarnych i żydów.

    Ja pierdolę...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2020-01-27 15:04:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-27 o 14:55, Kviat pisze:

    > A szczytem tolerancji są strefy w tramwajach i autobusach wolne od
    > czarnych i żydów.

    Tyle że strefa wolna od LGBT nie oznacza strefy wolnej od osób
    wchodzących w skład tych wyjątków seksualnych. Stosując tą analogię do
    żydów i tramwajów - oznacza to zakaz odprawiania żydowskich modłów w
    tramwajach, oraz przepytywania pasażerów ze znajomości tory.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2020-01-27 16:43:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Podzielisz się wzorem jak ty te procenty obliczasz?
    > Bo mi wyszło 23,7586% i 17,62478%

    Żadem wzór. Agencja informacyjna "MÓJ Brudny Paluch" :-)
    Jak widać TWOJA wersja tej agencji podaje inaczej.

    IMHO podawanie prostego TAK/NIE pasuje *znacznie* słabiej.

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2020-01-27 17:28:11
    Od: Kviat

    W dniu 27.01.2020 o 15:04, Liwiusz pisze:

    > Tyle że strefa wolna od LGBT nie oznacza strefy wolnej od osób
    > wchodzących w skład tych wyjątków seksualnych.

    Zajebista "logika"...

    Czyli np. strefa wolna od faszyzmu nie oznacza strefy wolnej od osób
    wchodzących w skład tych wyjątków z zaburzeniami intelektu?
    Czyli w takiej strefie można być faszystą, i wszystko jest OK, byle się
    z tym demonstracyjnie i publicznie nie obnosić? Tak?

    Ja pierdolę... :):)

    Czyli uważasz, że bycie faszystą jest OK, skoro KK art.256 zabrania
    propagowania faszyzmu, ale nie zabrania bycia faszystą?

    Czyli jak faszysta nie propaguje faszyzmu, to w zasadzie nie można
    powiedzieć, że jest faszystą. I w ten magiczny sposób zniknęliśmy
    faszystów. I po problemie.

    Najpierw uchwała, potem wprowadzamy przepis do KK o zakazie propagowania
    gejostwa pod groźbą kary.

    I wtedy policja nie zaaresztuje faszysty (no bo jak, skoro akurat nie
    propaguje faszyzmu), ale za to zaaresztuje geja, no bo gej nie może
    przestać propagować gejostwa (no bo jak, przecież się nie
    zdematrializuje). Gej przecież propaguje gejostwo swoją obecnością. W
    przeciwieństwie do faszystów.

    I nagle Polska staje się państwem bez gejów.
    Fanfary.

    Ja pierdolę...

    > Stosując tą analogię do
    > żydów i tramwajów - oznacza to zakaz odprawiania żydowskich modłów w
    > tramwajach, oraz przepytywania pasażerów ze znajomości tory.

    Nie. Nie oznacza.
    Twoja analogia jest z dupy. Bo o ile od żydowskich modłów czy od bycia
    faszystą można się powstrzymać, to od bycia homo nie można. Tak jak nie
    można powstrzymać się od bycia rudym albo brunetem.

    Jak ty to sobie wyobrażasz? Że gej wchodząc do tramwaju na czas
    przejazdu przestanie być gejem?
    A w strefach wolnych od brunetów bruneci będą zmieniać kolor włosów jak
    kameleony?

    Ja pierdolę...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 27. Data: 2020-01-27 17:41:58
    Od: Kviat

    W dniu 27.01.2020 o 16:43, A. Filip pisze:

    > Żadem wzór. Agencja informacyjna "MÓJ Brudny Paluch" :-)
    > Jak widać TWOJA wersja tej agencji podaje inaczej.

    Widocznie moje palce są bardziej czyste.

    > IMHO podawanie prostego TAK/NIE pasuje *znacznie* słabiej.

    Faktycznie. Wrzucanie procentów z brudnego palucha wygląda znacznie
    lepiej. Tylko po co chwalić się publicznie stopniem zabrudzenia swoich
    palców, skoro się czegoś nie wie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2020-01-27 19:38:32
    Temat: Re: Kfiat proponuje: myślozbrodnia bycia "utajonym" faszystą
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
> [...]
    >
    > Czyli jak faszysta nie propaguje faszyzmu, to w zasadzie nie można
    > powiedzieć, że jest faszystą. I w ten magiczny sposób zniknęliśmy

    Jak uważasz że _prawnie_ KK-256 (propagowanie faszyzmu/totalitaryzmu)
    jest za słaby to rusz swoją ciężką dupę i opierdalaj leniwych posłów.
    Jak dla mnie KK-256 jest wystarczająco dobrym "kompromisem" by podpadał
    pod kategorię "gmerać bardzo rzadko (albo nawet wcale)".

    Jak dla mnie idziesz w duchu twórczego rozwijania koncepcji
    schizofrenii _bezobjawowej_ .

    --
    A. Filip

  • 29. Data: 2020-01-27 20:57:14
    Od: Kviat

    W dniu 27.01.2020 o 19:38, A. Filip pisze:

    > Jak uważasz

    Nie uważam.

    > Jak dla mnie idziesz w duchu twórczego rozwijania koncepcji
    > schizofrenii _bezobjawowej_ .

    To nie ja zmieniam tematy wątków na pozbawione sensu, tylko ty.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 30. Data: 2020-02-03 13:19:49
    Od: m...@g...com

    Ordo Iuris:
    https://ordoiuris.pl/interwencje-prawne

    Aktywiści LGBT pomawiają Polaków i polskie samorządy

    Wśród zupełnie nowych spraw, którymi się zajmujemy, warto wymienić również bezprawne
    ustawienie przez aktywistów LGBT fałszywych tabliczek drogowych w czterech gminach
    województwa lubelskiego. Tabliczki z napisem ,,Strefa wolna od LGBT" w kilku
    językach, które nawiązują do uchwalenia przez te gminy deklaracji sprzeciwiających
    się ideologii LGBT, mają żółty kolor i są bardzo udaną imitacją tablic drogowych
    informujących np. o ograniczeniach w ruchu z powodu remontu.

    Aktywiści LGBT umieścili je pod znakami informującymi o wjedźcie do Świdnika,
    Końskowoli, Niedrzwicy Dużej i Puław. Zdjęcia tablic były następnie upowszechniane
    przez radykalnych lewicowych polityków, w tym Guya Verhofstadta znanego z obelżywego
    nazwania uczestników Marszu Niepodległości ,,nazistami".

    Również kandydatka na urząd Prezydenta RP Małgorzata Kidawa-Błońska podczas swojego
    spotkania z Polonią w Londynie straszyła zebranych zupełnie nieprawdziwymi słowami
    ,,do czego myśmy doszli w Polsce? To przerażające, że są miejscowości, gdzie są znaki
    zakazu wjazdu dla osób o innej orientacji seksualnej".

    Wskutek tych oszczerczych działań wiele osób w Polsce i za granicą zostało
    wprowadzonych w błąd. Uznali, że prawdziwe muszą być także słowa Roberta Biedronia,
    który skarżył się przed Parlamentem Europejskim na rzekomo powszechne w Polsce zakazy
    wejścia do restauracji i sklepów dla homoseksualistów. Kłamstwa pod adresem Polaków i
    samorządów celowo wzmożono w dniach obchodów rocznicy uwolnienia więźniów
    niemieckiego obozu zagłady Auschwitz. W ten sposób ma utrwalać się wizerunek Polaków
    jako ,,faszystów" zdolnych rzekomo dzisiaj do okrucieństw wobec homoseksualistów.

    Od razu wiedziałem, że musimy przeciwdziałać.

    Co prawda zawieszenie fałszywego znaku drogowego jest czynem zabronionym i powinno
    spowodować zainteresowanie ze strony Policji, jednak to zbyt mało by powstrzymać
    podobne kłamliwe i oszczercze kampanie w przyszłości.

    Dlatego jesteśmy gotowi udzielić pomocy prawnej każdemu samorządowi, który zechce
    pozwać aktywistów LGBT za pomówienia i naruszenie dobrego imienia gminy i jej
    mieszkańców. Współdziałając z odważnymi samorządowcami powstrzymamy rozwój tej fali
    kłamstw i nienawiści.