  • 1. Data: 2008-08-11 13:01:58
    Temat: Taryfa Prowizji i Oplat jako integralna część umowy?
    Od: n...@p...onet.pl

    Witam wszystkich.

    W umowie kredytowej mam następujący zapis:

    "Regulamin i Taryfa Prowizji i Oplat stanowią integralną część
    niniejszej umowy. "

    czy to oznacza że jakiekolwiek zmiany w tych dwóch dokumentach po
    podpisaniu umowy mnie nie dotyczą, czyli przyjmuję do wiadomości
    wyłącznie stan na dzień podpisania i dalej mnie nie obchodzi?

    czy wręcz przeciwnie - wszelkie zmiany mnie jak najbardziej dotyczą?

  • 2. Data: 2008-08-11 13:06:37
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 11 Aug 2008 06:01:58 -0700, nbuczk napisał(a):

> [...]
    > wyłącznie stan na dzień podpisania i dalej mnie nie obchodzi?
    >
    > czy wręcz przeciwnie - wszelkie zmiany mnie jak najbardziej dotyczą?

    Dotyczą jeśli zmiany zostaną Tobie przedstawione, a Ty nie wypowiesz
    umowy w pierwszym możliwym terminie wypowiedzenia umowy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl