  • Data: 2004-03-22 15:18:47
    Temat: Tajemniczy załącznik!!!
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dz. U. nr 33 z dn. 2.03.2004 r.

    289

    Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Polskiej Klasyfikacji
    Działalności (PKD) z dn. 20.01.2004

    Na końcu rozporządzenia czytamy... "(Załącznik do rozporządzenia stanowi
    oddzielny załącznik do niniejszego numeru)"

    Pytanie brzmi: Czy ktokolwiek widział na oczy ten załącznik, bo ja przez
    2 godziny wertowałem google i pomimo tego, że pow. Dz.U. znalazłem w
    kilkudziesięciu miejscach, to nigdzie nie było tego załącznika?? :(

    Szukać dalej? Czy też możliwe jest, że "miłościwie panujący nam rząd"
    wspomnianego załącznika jeszcze nie wymodził w nawale biurokratycznej
    pracy???

    pozdrawiam,

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski