  • 1. Data: 2007-11-27 06:09:53
    Temat: TV a prawo autorskie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Głośno o tym, że TV wytacza pozwy przeciwko serwisom, gdzie publikowane sa
    fragmenty, a nawet całe audycje wyemitowane w stacji np. TVN, TVP, Polsat
    itp.
    a jak to jest z publikacją zrzutu z ekranu tzw. kletek stop? Też narusza to
    prawa autorskie ? logo stacji jest, więc wiadomo skąd taka fotka się
    wzięła...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-11-27 06:58:12
    Temat: Re: TV a prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.11.2007 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl> napisał/a:
> [...]
    > itp.
    > a jak to jest z publikacją zrzutu z ekranu tzw. kletek stop? Też narusza to

    W przypadku ogólnym - też.

    > prawa autorskie ? logo stacji jest, więc wiadomo skąd taka fotka się
    > wzięła...

    No i?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-11-27 12:17:58
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:13os1p1fuzi2z$.z13ut84y32ap.dlg@40tude.net...
> [...]
    > a jak to jest z publikacją zrzutu z ekranu tzw. kletek stop? Też narusza
    > prawa autorskie ? logo stacji jest, więc wiadomo skąd taka fotka się

    Gdzies czytalem, ze podczas produkcji jakiegos filmu dokumentalnego o czyms
    tam -nie wazne- na jednej ze scen zalapal sie telewizor z lecacymi "the
    simpsons" czas trwania tego momentu to ok 7 sek. Telewizor z ta kreskowka
    byl oddalony na taka odleglosc, ze malo prawdopodobne by na 1000 osob
    ogladajacych ten film, wiecej jak 50 dostrzegla i zwrocila uwage na to co
    tam leci w tv.
    Poniewaz producent tego dokumentu chcial byc do przodu z prawem, zwrocil sie
    do stacji FOX (wlasciciel praw) z prosba o wydanie zgody, FOX oczywiscie
    odpowiedzial i zarzadal pare milionow dolarow...hehehehe
    Scena z tym telewizorem poszla w kosz, oczywiscie:)))
    To pokazuje w pewnym sensie bezsens i pulapke jak mozna latwo przegiac.

  • 4. Data: 2007-11-27 16:11:32
    Od: jętek <h...@h...pl>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > odpowiedzial i zarzadal pare milionow dolarow...hehehehe
    > Scena z tym telewizorem poszla w kosz, oczywiscie:)))
    > To pokazuje w pewnym sensie bezsens i pulapke jak mozna latwo przegiac.
    to nie mogli tego przesłonić/zamazać na etapie montażu filmu?

  • 5. Data: 2007-11-27 17:10:13
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "jętek" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > to nie mogli tego przesłonić/zamazać na etapie montażu filmu?

    Nie chodzi o to by przykrywac, czy wycinac. ale o sam bezsens do jakiego
    moze dojsc poprzez glupie regulacjie praw autorskich. Za chwile nie
    wyjdziesz na ulice, bo zlamiesz setki praw autorskich... Absolutnie nie
    chodzi mi o to by calkowicie zabrac prawa autorskie, ale to co obecnie
    dziala w USA a takze w Polsce (polska kocha usa i wszystko co najgorsze z
    tamtad kopiuje) moze doprowadzic wrecz do totalnego pata. Bo wowczas progrmy
    telewizyjne beda sie skladac z czarnej planszy i dziwku w stylu "biip, biip"
    jesli oczywiscie "biip" nie bedzie podlegalo prawom autorskim tak jak czarny
    ekran:)
    I nie trzeba byc orlem w tych sprawach by nie dostrzec niebezpieczenstwa, ze
    chore prawa autorskie w koncu zabija sztuke.

  • 6. Data: 2007-11-27 19:59:26
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "swen" <n...@n...com> writes:

    [ciap]

    > Poniewaz producent tego dokumentu chcial byc do przodu z prawem,

    To jest cytat przecież.