eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - wypowiedzenie umowyTPSA - wypowiedzenie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "gervee" <gervee(nospam)@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA - wypowiedzenie umowy
    Date: Tue, 19 Sep 2006 23:57:19 -0000
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <eepp9b$es8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: tr46.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1158703211 15240 80.55.121.46 (19 Sep 2006 22:00:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Sep 2006 22:00:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1807
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:414564
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Moja żona w mieszkaniu, które chciała sprzedać miała telefon z TPSA.
    Ponieważ z początkiem maja miała być zawarta ostateczna umowa sprzedaży
    mieszkania chciała wcześniej rozwiązać umowę z TPSA. Napisała więc pismo do
    TPSA z informacją nt rezygnacji z usług z dniem 1 maja 2006. Pismo zostało
    wysłane do TPSA listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (odebrane zostało
    30 marca 2006). Myśleliśmy, że to załatwia sprawę. Jednak z początkiem
    września zostaliśmy zaskoczeni pismem z kancelarii z Poznania wzywającym nas
    do uregulowania długu względem TPSA. Wcześniej nie było żadnych zaległości w
    płaceniu za telefon, ostatnia faktura z kwietnia została zapłacona i
    wydawało się, że wszystko jest ok. Dla świętego spokoju żona zapłaciła całą
    kwotę widniejącą na wezwaniu do zapłaty (ostateczne przedsądowe wezwanie do
    zapłaty kwoty ok 26 zł). Po tym piśmie zadzwoniłem na błękitną linię aby
    dowiedzieć się co jest grane. Konsultant potwierdził mi, że brak jest
    zaległości w płaceniu (wszystkie faktury do kwietnia włącznie zapłacone),
    numer nieczynny. Zasugerował abym napisał kolejne pismo do TPSA z reklamacją
    (tylko co reklamować nie będąc ich klientem? ;)). Jako, że nie poczuwam się
    do winy, w zaistniałej sytuacji, wyperswadowałem konsultantowi takie
    rozwiązanie i złożyłem reklamację bezpośrednio w Błękitnej linii żądając
    pisma z wyjaśnieniem, zwrotu zapłaconych 26 zł oraz przeprosin za zaistniałą
    sytuację. Kilka dni temu ku memu zdziwieniu przyszło pismo z TPSA, w którym
    piszą, że zbyt późno dostarczyliśmy pismo z wypowiedzeniem umowy - 3
    kwietnia wg. telekomunikacji a na potwierdzeniu odbioru mamy 30 marca - w
    związku z czym została wystawiona faktura za maj ale w drodze wyjątku
    zapłącimy za 4 dni maja a reszta zostanie odliczona od faktury w następnym
    cyklu rozliczeniowym (to jakiś geniusz zapewne wymyślił zważywszy na fakt,
    że nie jesteśmy już klientami TPSA).

    W związku przytoczoną przeze mnie sytuacją mam pytanie czy potwierzenie
    odbioru listu poleconego można uznać za datę jego doręczenia i w związku z
    tym TPSA niesłusznie wystawiła nam fakturę za maj? W jaki sposób
    *skutecznie* podejść do sprawy odzyskania wpłaconej kwoty 26 zł (tu nie
    chodzi o kwotę a o zasadę)?

    Rafał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1