  • Data: 2004-09-27 08:35:36
    Temat: TPSA i odsetki ustawowe
    Od: "volpert" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie - TPSA niezgodnie z zawarta umowa, ktora
    mam na pismie od stycznia 2004 pobierala ode mnie
    stawki za neostrade zgodnie z blednie wpisana do ich systemu
    wyzsza cena dla umowy na czas nieoznaczony (na papierku
    stoi jak wol ze na 12 miesiecy) - mam pytanie czy
    naleza mi sie tylko nadplacone pieniadze czy rowniez
    odsetki - czy musze wyraznie zwerbalizowac w blekitnej
    linii zadanie odsetek czy tez dostane je automatycznie ?

    thx.