  • 11. Data: 2003-10-24 20:05:06
    Temat: Re: TPSA i NOM
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Wirtualna" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:bnbf4c$kdl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    rozmowa
    > ze mna kosztuje 10PLN/min i wysle Ci w zwiazku z tym fakture, to
    zaplacisz?
    > Przeciez swiadomie wykrecales numer na moja infolinie?!?
    >
    > Moim zdaniem mozna nie placic. A jedynym wychu**nym jest NOM a
    wychu**jacym
    > TPSA. A ich rozgrywki to nie moja sprawa. Zobowiazanie wynika z umowy,
    > zawartej w ten czy inny sposob. Ale:
    > 1. nie do udowodnienia jest, kto dzwonil na 1044 - moze goscie na
    imprezie?
    > 2. ja tez moge wam powysylac faktury za porady prawne udzielane na

    Z przykroscią stwierdzam, że kompromitujesz się takimi wypowiedziami. Dziwi
    mnie to, bo odpowiedzi na inne posty twojego autorstwa zdawały się całkiem
    sensowne.

    --
    Depi.

  • 12. Data: 2003-10-24 21:12:50
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości

    > zaplacic
    > >

    > A z czego to wynika ?????
    > Wykrecenie prefiksu oznacza oswiadczenie woli... - tak wynika z opartych
    na
    > kodeksie cywilnym wypowiedzi grupowiczow, ale.. - czy w kodeksie cywilnym
    > stoi, ze jesli oswiadczenie woli zlozono za posrednictwem telefonu, to
    > oswiadczajacym wole jest abonent, bez wzgledu na to kto numer wykrecal ???

    Tak ... tak samo jak : Za szkody wyzadzone przez dzieci odpowiadaja rodzice
    ... Jesli nie zabezpieczylo sie odpowiednio telefonu w SWOJEJ siedzibie to
    za to bedziesz placil ...

  • 13. Data: 2003-10-25 10:26:49
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    rodzice
    > ... Jesli nie zabezpieczylo sie odpowiednio telefonu w SWOJEJ siedzibie to

    chyba wyRZadzone miales na mysli

    Poza tym, zyjemy w kraju w ktorym:

    - pracodawcy nie placa pracownikom,

    - urzedy skarbowe karza za niesolidnosc kontrahentow i z kontrola zwlekaja
    do ostatniej chwili, zeby tylko naroslu duze odsetki,

    - ilosc pieniedzy wyprowadzonych ze Skarbu Panstwa do rajow podatkowych i na
    konta w szwajcarskich bankach kilkakrotnie przekroczyla dziure budzetowa,

    - przetargi zalatwia sie za lapowe i fifty-fifty,

    - nie ma pieniedzy na szkoly, sluzbe zdrowia sa natomiast na limuzyny i
    wysokie gaze dla najwyzszych urzednikow,

    - banki i operatorzy telekomunikacyjni stosuja najwyzsze na swiecie stawki
    za swe uslugi,

    - developerzy bezlitosnie robia w babmuko inwestorow (videP: Sprawa dla
    reportera TVP)

    - paliwo drozeje natychmiast po ogloszeniu podwyzki, a gdy jest (raz na
    ruski rok) obnizka, dopiero po wyczerpaniu drozszych zapasow,

    - nikt nikomu nie placi za nic

    - mnostwo innych patologii, ktorych przyklad idzie z gory

    I dlaczego JA mam byc jedynym uczciwym, ktory, gdy pojawi sie furtka prawna
    umozliwiajaca niezaplacenie za jakies durne uslugi mam z tego nie
    skorzystac ???
    Dlaczego mam placic komus na podstawie nieprecyzyjnie okreslonego
    zobowiazania, podczas gdy moi dluznicy nie kwapia sie ze zwrotem dlugu ???
    Czy mam byc uczciwy tylko dlatego, by wykonczyli mnie mniej uczciwsi ode
    mnie ???

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 14. Data: 2003-10-25 10:28:39
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    >mnie mniej uczciwsi ode
    > mnie ???

    mniej uczciwi mialo byc....

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 15. Data: 2003-10-26 07:37:39
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    Użytkownik "Tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I niestety ale to Ty postąpiłbyś nielegalnie bo o fakcie pobrania opłaty
    > musisz poinformować wcześniej zanim ten fakt nastąpi :)
    > Nie możesz przecież dowiedzieć się o cenie i wartości towaru czy usługi
    > dopiero po pobraniu i skonsumowaniu. Jeszcze tak źle nie ma.
    powiedzmy, ze oglosilem sie w prasie, ze pobieram za rozmowy ze mna
    okreslona oplate...

    dzwonisz do mnie zapytac co slychac, a ja ci za to wystawiam fakture...

    p.
    W,

  • 16. Data: 2003-10-26 07:41:43
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Błueee... Czy w tym kraju mieszakja sami kombinatorzy i naciągacze? I to
    > jeszcze przekonani o swojej moralności!!! Swiat się kończy...
    Marcinie, ta grupa sluzy do dyskucji na tematy szeroko pojetego prawa -
    facet zapytal hipotetycznie a Ty od razu przypisujesz mu takie cechy...
    poza tym widziales kiedys, zeby osoba moralna cos zarobila - przy sporach
    prawnych nalezy zgniesc druga strone jeszcze przed postepowaniem w sadzie,
    aby sama uwierzyla, ze nie ma racji - nie ma tu mowy o zadnej moralnosci.

    p.
    W,

  • 17. Data: 2003-10-26 12:18:48
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Marcinie, ta grupa sluzy do dyskucji na tematy szeroko pojetego prawa -
    > facet zapytal hipotetycznie a Ty od razu przypisujesz mu takie cechy...

    Bo to już n-ty który przychodzi z ta samą sprawą. Wydzwoniłem ale teraz
    udaję Greka ( bez obrazy dla Greków ;-) ). Ajk to nazwać? Jak ktoś
    przychodzi i mówi: ej, wydzwoniłem ale teraz nie mam kaski, co zrobić? to mu
    pomogę , bo przynajmniej jest na tyl e uczciwy, zeby sie przyznac.

> [...]
    > aby sama uwierzyla, ze nie ma racji - nie ma tu mowy o zadnej moralnosci.

    Ars boni et aequi? Jasne, że trzeba być twardym ale w w imieniu klienta. Jak
    gość wystawia się na działąnie tzw. opinii publicznej, to mogę chyba go
    zmieżdżyć, co? :-)

    Depi.

  • 18. Data: 2003-10-26 13:13:38
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > powiedzmy, ze oglosilem sie w prasie, ze pobieram za rozmowy ze mna
    > okreslona oplate...
    Wydaje mi sie że to nie takie łatwe jak piszesz :)

    > dzwonisz do mnie zapytac co slychac, a ja ci za to wystawiam fakture...
    A w moim cenniku cenniku mam potrójną stawkę tego co bierzesz za odebranie i
    przetworzenie Twojej faktury :)))

    Uwaga !
    W końcu cały czas dzwonek jest w gotowości, wycieraczka regularnie trzepana.
    Wobec powyzszego od jutra wprowadzam abonament dla przechodniów pod moimi
    drzwiami.

    Tarnus