  • 1. Data: 2003-10-23 20:18:35
    Temat: Wzor umowy ze Spółdzielnią mieszakaniowa ? !
    Od: "Rafal" <r...@n...com.pl>

    Witam
    udalo mi sie wywalczyc zgode spoldzielni mieszkaniowej i ruszam z instalacja
    kabli.
    musze tylko dopiąć formalność i przedstawić Spółdzielni wstępną umowe -
    macie może jakis wzoy tkaich umów ?

    Jeli ktos moze odstapic jakis wzro tak zebym mial zarys co umiescic w akiej
    umowie bede wdzieczny bardzo ..

  • 2. Data: 2003-10-23 20:28:55
    Temat: Re: Wzor umowy ze Spółdzielnią mieszakaniowa ? !
    Od: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > macie może jakis wzoy tkaich umów ?
    >
    > Jeli ktos moze odstapic jakis wzro tak zebym mial zarys co umiescic w

    A to usługowo będzie czy między kolegami?
    Jak usługowo i wykraczasz poza blok to URTiP
    Jak usługowo to musi być jakaś opłata dla spóldzielni
    Jak usługowo to musisz mieć dokumentację techniczna przygotowaną

  • 3. Data: 2003-10-23 20:53:40
    Od: Grzegorz Czechowski <c...@N...xpam.de>

    Ten ktoś >> "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl> <<
    Dnia :: Thu, 23 Oct 2003 22:28:55 +0200
    Napisał:

    > Jak usługowo i wykraczasz poza blok to URTiP

    Jeśli nie wykracza się poza blok i jest to tylko między kolegami gdzie
    abo dzielone jest na liczbę userów to od URTiP żadnych zezwoleń nie
    trzeba?

    --
    YO :)

  • 4. Data: 2003-10-23 21:42:01
    Od: "Loolek" <p...@n...pl>

    URTiP nie ma nic do tego jezeli chodzi o sieci osiedlowe..

  • 5. Data: 2003-10-23 21:42:57
    Od: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Czechowski" <c...@N...xpam.de> napisał w
    wiadomości news:20031023225340.06c2c465.czechu@NO-SPAM.xpam.de.
    ..
    Napisał:

> [...]

    > Jeśli nie wykracza się poza blok i jest to tylko między kolegami gdzie
    > abo dzielone jest na liczbę userów to od URTiP żadnych zezwoleń nie

    Od strony URTiP będzie jak najbardziej zgodnie z prawem, jeśli natomaist
    chodzi np oto, że jest sobie np stoworzyszenie za 100 osób i mają sieć
    bezprzewodową, przewodową itd to działają w ramach 1 firmy nie udostępniając
    tego "na zewnątrz" czyli również nie trzeba zgłaszać tego faktu do URTiP.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 6. Data: 2003-10-23 21:44:34
    Od: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl>

    Użytkownik "Loolek" <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:bn9hvg$4es$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > URTiP nie ma nic do tego jezeli chodzi o sieci osiedlowe..

    z zaznaczeniem, że sieć prowadzi właściciel/administrator budynków, np
    Spóldzienia mieszkaniowa lub jeśli sieć prowadzi się w obrębie nie
    wykraczającym poza jeden budynek.

  • 7. Data: 2003-10-23 22:32:20
    Od: Michal Zubkowicz <q...@p...pl>

    Loolek wrote:

    > URTiP nie ma nic do tego jezeli chodzi o sieci osiedlowe..

    A mozesz mi tak
    powiedziec na podstawie odpowiednich paragrafow? Bo chetnie sobie poczytam.
    Mam tez takie pytanko przy okazji, czy ktos sie moze przyczepic jak kabel
    jest gdzies polozony bez pozwolnenia - chodzi mi o sytuacje w ziemi obok
    chodnika, i na przewieszce. Czy moze byc za to kara, czy po prostu ktos
    bedzie cos kopal i przetnie to sie tylko zdziwi i nic wiecej ?
    Pozdrawiam
    Michal Zubkowicz