  • 1. Data: 2003-07-24 14:53:06
    Temat: TP.S.A i pisemne potwierdzenie
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam

    Czy jest jakis sposob na to aby zmusic TP.S.A do pisemnej odpowiedzi
    na to czy sa warunki techniczne do zalozenia usłgu SDI lub ich braku?
    TP.S.A zawsze po zlozeniu wniosku oddzwania i informuje ze nie ma warunkow
    technicznych. Ja chce miec to na pismie. Jak moge to zrobic? Czytałem prawo
    telekomunikacyjne, ale tam o takich uslugach nic nie ma. Jest tylko o
    powszechnych i reklamacjach.

    Bardzo prosze o pomoc.
    Pawel Rutkowski

  • 2. Data: 2003-07-24 15:22:25
    Temat: Re: TP.S.A i pisemne potwierdzenie
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Thu, 24 Jul 2003 16:53:06 +0200, "rutekp"
    <r...@m...com.pl> wrote:

> [...]
    >technicznych. Ja chce miec to na pismie. Jak moge to zrobic? Czytałem prawo
    >telekomunikacyjne, ale tam o takich uslugach nic nie ma. Jest tylko o

    Napisz, ze w przypadku odmowy domagasz sie
    pisemnego uzasadnienia. Daj to w osobnym akapicie,
    aby bylo widoczne, i tyle.

  • 3. Data: 2003-07-24 16:07:56
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    > Napisz, ze w przypadku odmowy domagasz sie
    > pisemnego uzasadnienia. Daj to w osobnym akapicie,
    > aby bylo widoczne, i tyle.

    Czyli wyslac polecony z wnioskiem o SDi i napisac na oddzielnej kartce
    pismo, ze domagam sie pisemnego uzasadnienia, czy tak?

    Pawel Rutkowski