    From: "rutekp" <r...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TP.S.A i pisemne potwierdzenie
    Date: Thu, 24 Jul 2003 16:53:06 +0200

    Witam

    Czy jest jakis sposob na to aby zmusic TP.S.A do pisemnej odpowiedzi
    na to czy sa warunki techniczne do zalozenia usłgu SDI lub ich braku?
    TP.S.A zawsze po zlozeniu wniosku oddzwania i informuje ze nie ma warunkow
    technicznych. Ja chce miec to na pismie. Jak moge to zrobic? Czytałem prawo
    telekomunikacyjne, ale tam o takich uslugach nic nie ma. Jest tylko o
    powszechnych i reklamacjach.

    Bardzo prosze o pomoc.
    Pawel Rutkowski