  • Data: 2005-11-21 13:22:48
    Temat: TBS i kaucja
    Od: "Maciek" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Zaplacilem TBS kaucje w wysokosci 32% wartosci mieszkania - 5 lat temu.
    Potem zmienila sie ustawa i teraz kaucja wynioslaby mnie 1/3 tego co
    zaplacilem 5 lat temu.
    TBS nie zwraca roznicy - prawo nie dziala wstecz.
    Ale czy nie byloby dobrym posunieciem zmiana najemcy na moja zone? Tzn ja
    przestaje byc najemca - zadam zwrotu kaucji. Zona staje sie najemca i
    podpisuje nowa umowe i placi nowa mniejsza kaucje.
    Chcialbym odzyskac zamrozone pieniadze tylko nie mam pojecia czy ten pomysl
    ma sens.

    Maciek

    ps. Jesli nie wiecie to kogo pytac? Jakiegos radcy prawnego?