  • 1. Data: 2003-12-05 20:58:20
    Temat: udostepnianie logow
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    witam
    ostatnio sporo sie slyszy o nalotach policji na prywatne kompy
    mowia ze mendy biora logi o aktywnosci danego uzytkownika od providera i
    po logach dochodza co moze miec na hdd... ?
    zastanawiam sie nad tym czy udostepnianie logow przez providera nie
    mozna by podpiac pod obrone danych osobowych i ze to jest niezbyt
    legalne ?? jakojs trza sie bronic :)
    co o tym myslicie ??
    greetz
    --
    Dj Gippo
    www.djgippo.prv.pl GG : #2364689

  • 2. Data: 2003-12-05 21:19:27
    Temat: Re: udostepnianie logow
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Dj Gippo" <d...@U...satfilm.net.pl>
    napisał w wiadomości news:bqqrhe$i0l$1@news.telbank.pl

    > [.......]
    > jakojs trza sie bronic
    > [................]
    > co o tym myslicie ??

    Myślimy (przynajmniej ja), że już zaczyna mdlić
    ten temat.

    P.S. Co prawda nie wiem co to "jakojs", ale "się bronić"
    nie każdy ma przed czym.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."

  • 3. Data: 2003-12-05 23:11:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A w tych logach jest Twoje nazwisko?

  • 4. Data: 2003-12-06 14:46:58
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    W poprzednim odcinku telenoweli "Santa Barabara" Robert Tomasik powiedział:

    > A w tych logach jest Twoje nazwisko?

    nie ale moj ip dzieki ktoremu mozna zidentyfikowac moje nazwisko adres itp

  • 5. Data: 2003-12-06 17:16:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > nie ale moj ip dzieki ktoremu mozna zidentyfikowac moje nazwisko adres
    itp

    Adres ewentualnie tak. Ale tylko przy współudziale operatora. Nazwiska i
    imienia już na pewno nie.

  • 6. Data: 2003-12-06 19:42:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:

    >+ Użytkownik "Dj Gippo" <d...@U...satfilm.net.pl>
    [...]
    >+ Myślimy (przynajmniej ja), że już zaczyna mdlić
    >+ ten temat.

    Myślisz że mdli, czy mdli cię od myślenia ? ;)

    >+ P.S. Co prawda nie wiem co to "jakojs", ale "się bronić"
    >+ nie każdy ma przed czym.

    Czytałeś "Na jak długo policja może zatrzymać dowów (komputer)" ?
    IMO (od dawna) niemożność uzyskania odszkodowania za szkody
    wynikłe z bezpodstawnych działań "śledczych" to jest bezprawie.
    Ale co robić... "zabezpieczać się" ? ;) (nie, nie wiem jak,
    ale to że można zabrać komuś kompa "bo ktoś doniósł"...)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (umiarkowanie wtrącający się)