  • 1. Data: 2010-07-23 10:37:17
    Temat: Szukam niedrogiego prawnika. Odszkodowanie, prawo telekomunikacyjne, Warszawa.
    Od: "K" <n...@g...com>

    Dzień dobry,

    Czy moglibyście polecić mi w miarę niedrogiego prawnika w Warszawie,
    zajmującego się odszkodowaniami i prawem telekomunikacyjnym?

    Chcę wytoczyć proces o odszkodowanie jednemu z głównych operatorów telefonii
    GSM. Sprawa dotyczy nieprawidłowego przeniesienia numeru. Po przeniesieniu
    numer był (i nadal jest!) niedostępny z wielu sieci, tzn. abonenci większości
    sieci nie mogą się na niego dodzwonić. Posiadam dokumenty stwierdzające ten
    stan rzeczy a dodatkowo sprawa jest w końcowej sprawie rozpoznania przez Urząd
    Komunikacji Elektronicznej.

    Chodzi o odszkodowanie za utracone korzyści (w tym okresie szukałem pracy pod
    tym numerem, dodatkowo jest to tzw. złoty numer, później dostałem pracę, w
    której również posługuję się tym telefonem, nie mogę więc wykonywać jej w
    sposób zadowalający itp. itd.).

    Tak ogólnie wygląda ta sprawa. Szczegóły omówimy prywatnie. Proszę o kontakt.

    Pozdrawiam
    n...@g...com

  • 2. Data: 2010-07-23 15:10:11
    Od: wwwd <d...@N...gazeta.pl>

    Niedrogiego prawnika ;) rozbawiłeś mnie ;)