  • 1. Data: 2009-05-22 11:33:16
    Temat: Szukam dobrej kancelarii - szkoda osobowa z tyt. ubezp.OC
    Od: panoramiczny <p...@g...pl>

    Witam. Wiem, ze to nie grupa na ogloszenia, ale najwiecej osob /w
    temacie/. Dlatego prosze nie miejcie mi tego za zle.

    Szukam dobrego prawnika/kancelaria specjalizujacego się w dochodzeniu
    odszkodowania przed sadem przy szkodzie osobowej, od firmy
    ubezpieczeniowej, z tytulu obowiazkowego ubezpieczenia OC. Najlepiej
    tacy, ktorzy się wlasnie w tym specjalizuja. Fachowcy się cenia, szukam
    dobrych a nie tanich.
    Czy mozecie kogos polecic?

    Tez bardzo mile widziane uwagi, kogo z cala pewnoscia unikac.

    Jestem z Warszawy.
    Po wypadku "wozilem sie" dosc dlugo z firma ubezpieczeniowa,
    (odszkodowanie z tytulu OC komunikacyjnego) cos zaplacili, wiekszosc nie
    uznali. Sprawa trafila do sadu. Reprezentuje mnie pewien (polecony)
    prawnik, ale kurde ... chyba go ta sprawa przerosla. Doszlo do tego, ze
    praktycznie sam prowadze swoja sprawe, a adwokat to tylko papuga na sali
    sadowej. Nawet ostatnio musialem mu napisac :-/ o co ma zapytac
    bieglych. Zero odpowiedzialnosci z jego strony.
    Wszystkie dowody w sprawie sa juz zebrane. Jest blizej konca niz poczatku.
    Potrzebuje kogos bieglego w dotychczas zapadlych wyrokach SN,
    s.apelacyjnych, s.okregowych, aby oprocz uzasadnienia merytorycznego w
    sprawie byly pisma procesowe umocowane w innych orzeczeniach.

    Czy znacie dobre kancelarie (sprawa toczy sie przed s.okregowym w
    Warszawie) w sprawach dochodzenia odszkodowan z tytulu OC przy szkodzie
    osobowej?