  • 1. Data: 2009-05-22 10:43:27
    Temat: Uszkodzenie samochodu przy dekoracji w kwiaciarni
    Od: "Tasman" <v...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie szanownych grupowiczów.

    Mam nadzieje ze będzie ktos w stanie odpowiedzieć na moje pytanie.

    Miedzy innymi w swojej dzialnosci gospodarczej zajmuje sie wynajmem
    samochodów do ślubów.
    Ostatnio mialo miejsce takie zdarzenie.
    Po zajechaniu do kwiaciarni i zastrzezeniu ze dekoracja ma być przymocowana
    na samochodzi na przyssawaki na nie na elementy z klejem, pani kwiaciarka
    przykleiła na samochód dekoracje. Przy próbie demontażu odskoczył lakier co
    za tym idzie element trzeba oddać do malowania.

    W jaki sposób moge dochodzić swoich praw?

    Oczywiscie wlasciciele w kwiaciarni odpowiadaja ze nie zwroca mi pieniedzy
    za lakierowanie i nie chcą słyszeć o polubownym załatwieniu sprawy.

    Pozdrawiam serdecznie
    Bartosz
    v...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2009-05-22 11:11:42
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > na samochodzi na przyssawaki na nie na elementy z klejem, pani kwiaciarka
    > przykleiła na samochód dekoracje. Przy próbie demontażu odskoczył lakier
    > co za tym idzie element trzeba oddać do malowania.

    Elementy z klejem czyli co? Taśma?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2009-05-22 11:24:52
    Od: "Tasman" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek." <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Elementy z klejem czyli co? Taśma?
    >

    > Pozdrawiam - Darek.

    Poniekąd. Taki koszyczek z bialą podstawką na której jest już naklejony
    przylepiec z taśmą dwustronną który trzyma niesamowicie mocno.
    Ze zwykłą tasma dwustronna nie mialem problemów- ew kwestia czyszczenia
    tego - jest to dość czasochłonne.
    Pozdrawaim
    Bartosz

  • 4. Data: 2009-05-23 16:07:24
    Od: pete <d...@o...pl>

    a kto odklejał? bo to istotne IMHO

  • 5. Data: 2009-05-23 20:31:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tasman wrote:
> [...]
    >
    > Oczywiscie wlasciciele w kwiaciarni odpowiadaja ze nie zwroca mi
    > pieniedzy za lakierowanie i nie chcą słyszeć o polubownym załatwieniu

    z kim masz umowe najmjmu?

    z klientem, prawda?

    a co w umowie jest napisane o odpowiedzialności za uszkodzeniach pojazdu?