  • 1. Data: 2007-10-25 11:48:01
    Temat: Kazus z ksh - zwrot doplat po zbyciu udzialow
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Witajcie

    Z takim problemem sie borykam - moze ktos bedzie chetny do
    przedyskutowania takiej sytuacji:
    wspolnik X zawarl umowe sprzedazy czesci udzialow w spolce A. Po
    zawarciu umowy sprzedazy przypomnial sobie ze przeciez wczesniej wniosil
    do spolki A doplaty, oczywiscie umowa sprzedazy milczy nt. wniesionych a
    niezwroconych doplat. Czy wspolnik X ma szanse wyegzekwowac zwrot
    wniesionych doplat?

    IMHO - poki co - kicha, co najwyzej mam (naciagany) pomysl na jakies
    bezpodstawne wzbogacenie i jedynie jakies klauzule generlane kolacza mi
    sie po glowie ;-)

    --
    pozdr
    luck