  • Data: 2005-09-29 05:50:01
    Temat: Szantaż emocjonalny
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy możecie mi powiedziecieć, czy szantaż emocjonalny jest karany? Mam na
    myśli poniżanie kogoś, manipulowanie jego uczuciami, teatralne zachowanie,
    grożenie że coś się stanie, albo że manipulant sobie odejdzie. Rany fizyczne
    można łatwo stwierdzić na obdukcji, objawami poniżania jest nadmierna
    wstydliwość, lęk przed ludźmi, czasem depresja, jest to natomiast trudniej
    stwierdzić. Czy takie zachowanie jest karalne, czy jest to sprawa którą
    należy załatawiać polubownie?