  • 21. Data: 2019-07-02 07:28:04
    Temat: Re: "Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jul 2019 06:56:00 +0200, Shrek napisał(a):

    > No że nie można dyskryminować pedalstwa;)

    Wiecej

    "On our intranet, an article appeared stating that implementing
    so-called LGBT values is our duty. It upset me,"

    J.

  • 22. Data: 2019-07-02 07:34:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Wiecej
    >
    > "On our intranet, an article appeared stating that implementing
    > so-called LGBT values is our duty. It upset me,"

    Czy taki artykuł o "OBOWIĄZKU" można uznać za mobbing?

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2019-07-02 07:56:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 02 Jul 2019 00:48:08 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie wiem co powiedzą, ale liczę, że po osiągnieciu pewnej wartosci
    > krytycznej syfu, który generują podobne działania, przyjdzie jakieś
    > opamiętanie. Nb. w Niemczech sa już te kible czy pomysł był umarł? Taka
    > sama głupia MZ nadgorliwość cechuje różnej maści pseudo-feministki.
    > Potem wszyscy patrzą na te rzeczywiste, mądre i potrzebne, przez pryzmat
    > tych głupich.

    https://www.express.co.uk/news/uk/1004231/gender-neu
    tral-toilets-home-office
    https://womansplaceuk.org/gender-neutral-toilets-don
    t-work-for-women-2/

    i ciekawe
    https://www.livescience.com/54692-why-bathrooms-are-
    gender-segregated.html

    J.

  • 24. Data: 2019-07-02 08:02:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > [...]
    > Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?
    > [...]

    O człowieku o małym rozumku: Prawidłowym kapitalistycznym rozwiązaniem
    jest jedna toaleta dla wszystkich, skończenie raz na zawsze z toaletowym
    seksizmem! :-)

    AFAIR jedna szkoła w Szwecji (?) już wprowadziła toalety koedukacyjne.

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2019-07-02 10:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    > zawsze z toaletowym seksizmem! :-)
    >
    > AFAIR jedna szkoła w Szwecji (?) już wprowadziła toalety

    Co w tym złego? Ja lubie korzystac z damskiej bo tam przewaznie czysciej
    i ładniej pachnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 26. Data: 2019-07-02 10:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wiecej
    >
    > "On our intranet, an article appeared stating that implementing
    > so-called LGBT values is our duty. It upset me,"

    Czyli ze wczesniej mozna było krzyczec do kolegi "ty pedale" a teraz juz
    nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 27. Data: 2019-07-02 11:10:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    >Co w tym złego? Ja lubie korzystac z damskiej bo tam przewaznie
    >czysciej
    >i ładniej pachnie.

    Ale co na to kobiety, ktore sa zmuszone korzystac z toalet brudnych i
    smierdzacych ? :-)

    Poza tym w tym kapitalizmie sa tez wolne sądy

    https://www.buzzfeednews.com/article/dominicholden/h
    igh-school-transgender-lawsuit

    https://www.nytimes.com/2018/05/22/us/gavin-grimm-tr
    ansgender-bathrooms.html

    https://edition.cnn.com/2016/08/22/politics/transgen
    der-school-bathroom-policy/index.html

    J.

  • 28. Data: 2019-07-02 11:17:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Czy taki artykuł o "OBOWIĄZKU" można uznać za mobbing?

    Jesli dalej sa konkrety, ze trzeba rozmawiac z tymi p*, wypytywac o
    partnerow ... to chyba tak.

    Ale z drugiej strony ... jakby byl obowiazek dbania o "wartosci
    firmy", a tam grzecznosc, uczciwosc, brak dyskryminacji ...

    J.

  • 29. Data: 2019-07-02 11:59:41
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 10:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czyli ze wczesniej mozna było krzyczec do kolegi "ty pedale" a teraz juz
    > nie?

    Budziki się budzą...
    Gdybyś był oczytany, wiedziałbyś, że "ty pedale" lub "ty cioto" jest dla
    geja obraźliwe warunkowo.

    --
    Trefniś

  • 30. Data: 2019-07-02 13:56:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale z drugiej strony ... jakby byl obowiazek dbania o "wartosci
    > firmy", a tam grzecznosc, uczciwosc, brak dyskryminacji ...

    Jak znam zycie to dokładnie o to chodziło a nie o jakies promowanie
    homoseksualizmu.
    Ale wiesz, ze jest grupa swietojebliwych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę