  • 11. Data: 2006-04-20 21:48:15
    Temat: Re: Swiatlowod TPSA przez moje grunty!
    Od: Marek <m...@n...www>

    > Akurat w tym konkretnym przypadku fakt, że 70 cm pod ziemia leży "cos"
    > nie stanowi żadnego obciażenia dla posiadacza nieruchomosci.

    Nie jest to prawda, bo ogranicza (lub utrudnia) mozliwosc swobodnego
    decydowania co do przyszlych inwestycji.

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl

  • 12. Data: 2006-04-20 22:02:30
    Od: e...@g...com

    Ja na sowich polach mam....uwaga...uwaga... 14 slupow telefonicznych
    (nie wykazanych w ksiegach wieczystych). Teraz jeszcze chca mi
    swiatlowod polozyc. Telefonu mi nie chca zalozyc (swiatlowod nie
    wplynie na warunki techniczne w mojej miejscowosci), nie wywiazuja sie
    z zawieranych umow. Mam dosc klaniania sie Tepsie. Nie chce juz od nich
    zadnych uslug tylko sprawiedliwosci.
    Dzialam zgodnie z prawem.

  • 13. Data: 2006-04-20 22:07:18
    Od: e...@g...com

    Wypraszam sobie nazywanie mnie cwaniaczkiem i tym, ktory "chialby sie
    nie narobic a zarobic".. Ja tylko chce sprawiedliwosci i poszanowania
    mojego prawa wlasnosci.

    Jak przychodzi firma, ktora zada podpisania papierka, nie dajac nic w
    zamian i ja ich wysmiewam, a pare dni pozniej przychodza znow i na
    starcie daja 2000zl to chyba widze, ze ktos tu mnie chce oszukac.

  • 14. Data: 2006-04-20 22:24:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marek napisał(a):

    > Nie jest to prawda, bo ogranicza (lub utrudnia) mozliwosc swobodnego
    > decydowania co do przyszlych inwestycji.

    Zauważ, że była mowa o ziemi uprawnej. W takim przypadku dylematem
    potencjalnego inwestora jest, czy zainwestować w buraki czy w żyto.

    M.

  • 15. Data: 2006-04-20 22:41:06
    Od: e...@g...com

    wlasciwie to tam rosna warzywa: marchew, por, pietruszka, itp. W tej
    chwili kilka tysiecy zlotych na nasiona zostalo wydane, czesc juz
    posiana a oni mi chcieli wejsc, rozkopac i przyklepac. Mysla, ze na
    naiwnego chlopa ze wsi trafili. Zebyscie widzieli jak oni z
    roszczeniowa postawa przyszli myslac, ze maja do czynienia z idiota. A
    takich na mojej wsi nie brakuje.

  • 16. Data: 2006-04-20 22:45:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    e...@g...com napisał(a):
> [...]
    > naiwnego chlopa ze wsi trafili. Zebyscie widzieli jak oni z
    > roszczeniowa postawa przyszli myslac, ze maja do czynienia z idiota. A

    Pewnie tak, bo magia tepsy działa ;-)

    A tak z innej strony, to takim zachowaniem psujesz nerwy (i robotę) nie
    tepsiarzom, a firmom, które dla tepsy pracują. Zysk z takiego zajęcia
    nie jest oszałamiający, więc i margines nadwyżek finansowych niewielki.

    M.

  • 17. Data: 2006-04-20 22:51:33
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 20 Apr 2006 23:34:55 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Akurat w tym konkretnym przypadku fakt, że 70 cm pod ziemią leży "coś"
    > nie stanowi żadnego obciążenia dla posiadacza nieruchomości.

    Twoje pojęcie nie jest blade ale wręcz znikome - nawet nie masz pojęcia jak
    taka inwestycja obniża wartość nieruchomości z powodu ograniczeń w
    przeprowadzaniu mediów oraz zabudowy.

    > Uważam, że w takim przypadku należy się jednorazowe odszkodowanie (czy
    > wynagrodzenie) za straty podczas budowy.

    jak właściciel będzie chciał to nic nie musi brać albo pokazać im drzwi
    niezależnie od twojego zdania.

    --
    pozdrawiam,

  • 18. Data: 2006-04-20 22:53:18
    Od: e...@g...com

    No wiesz, ale jak przychodzi do mnie facet z firmy wykonujacej prace
    zlecone dla TPSA i chce, zebym podpisal jakis swistek, najlepiej bez
    czytania to dla mnie on juz jest skreslony. A jak chcialem sobie wziac
    do domu te umowe, zeby ja przeczytac na spokojnie i sie zastanowic, to
    on mi zaproponowal...ze sam mi przeczyta. Ma szczescie, ze go nie
    zwyzywalem :D

    Wydaje mi sie, ze oni maja jakas pule pieniedzy na odszkodowania, a im
    mniej dadza ludziom tym wiecej dla nich.

  • 19. Data: 2006-04-20 23:13:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ...@...c napisał(a):

    > Twoje pojęcie nie jest blade ale wręcz znikome - nawet nie masz pojęcia jak
    > taka inwestycja obniża wartość nieruchomości z powodu ograniczeń w
    > przeprowadzaniu mediów oraz zabudowy.

    Powtórzę jeszcze raz - na polu uprawnym możesz zabudować marchewkę.

    M.

  • 20. Data: 2006-04-20 23:19:39
    Od: e...@g...com

    ale rownie dobrze mozna przekwalifikowac te ziemie na dzialki
    budowlane.