  • 71. Data: 2008-07-11 08:02:52
    Temat: Re: Światła mijania przez cały rok
    Od: Rentier <r...@i...pl>

    On 4 Lip, 19:42, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/24844,pis_za_z
    niesieniem_obowia...

    > Najpierw sami wprowadzili ... a teraz dopiero pomyśleli. I kto teraz
    > zwróci "koszty społeczne" tej durnej [poprzedniej] ustawy ?
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > "Jest coraz gorzej..."

    Poszło troszkę dalej:
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/25775,na_swiat
    lach_mijania_tylko_przez_piec_miesiecy.html

    R.

  • 72. Data: 2008-07-12 14:07:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > akurat to jest argument obu stron

    Jak mam swój argument i twój kontrargument to wierze sobie, co chyba
    jest oczywiste.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 73. Data: 2008-07-14 07:28:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jak mam swój argument i twój kontrargument to wierze sobie, co chyba jest
    > oczywiste.

    pewni i nadal niczego to nie zmienia :)

  • 74. Data: 2008-07-14 20:11:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > pewni i nadal niczego to nie zmienia :)

    No właśnie, nadal przepis jak był, tak jest głupi :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 75. Data: 2008-07-15 07:47:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No właśnie, nadal przepis jak był, tak jest głupi :)

    to twoje zdanie :)

  • 76. Data: 2008-07-15 21:13:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Jul 2008, Rentier wrote:

    > I moje:)

    A co, "miasta siem wpisujom"? :)
    (moje zdanie dostępne na .rowery i .samochody)

    pzdr, Gotfryd

  • 77. Data: 2008-07-15 21:20:46
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > to twoje zdanie :)