  • Data: 2002-10-07 07:47:37
    Temat: Świadek wypadku drogowego
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;
    Byłem świadkiem wypadku drogowego (pieszy nieco poturbowany - z jego winy
    zresztą) . Zostawiłem sprawcy swoje dane osobowe i właśnie dostałem awizo
    poleconego - zapewne wezwanie na policję.
    Czy ktoś był w takiej sytuacji? Szczególnie chodzi mi o to czy:
    1. Wystarczy raz pójść i powiedzieć swoje czy będzie się jeszcze ciąganym po
    sądach?
    2. Czy przysługuje zwolnienie z pracy na ten cel czy trzeba się zwalniać
    "nieoficjalnie"?
    3. Czy nie przyczepią się że nie czekałem na patrol? Odjechałem po ok. 15
    minutach gdy przyjechałą karetka, zostawiając swoje dane kierowcy.

    Pozdrawiam,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl