  • Data: 2006-05-09 07:15:11
    Temat: Świadek mimo woli
    Od: "Świadek" <swiadek@NO_SPAMgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam się zgłosić w charakterze świadka do sądu.
    Niby nic nadzwyczajnego, ale ...mam wątpliwości, czy to wezwanie jest
    prawdziwe, czy może ktoś sobie zażartował.

    Czy to normalne że:
    1. Na kopercie oraz na wezwaniu nie ma żadnej pieczątki sądowej.
    2. Nie ma żadnego nazawiska osoby wystawiającej wezwanie. Podpisano:
    Sekretarz Sądowy + parafka długopisem.
    3. Nie ma żadnych danych kontaktowych (np.numeru telefonu, gdzie można by
    się czegokolwiek dowiedzieć).
    4. Co najdziwniejsze, nie mam pojęcia w jakiej sprawie mam świadczyć. Podane
    nazwisko oskarżonego nic mi kompletnie nie mówi. Nie wiem kto to jest i
    pewnie w życiu (świadomie) go nie spotkałem.
    5. Czy nie jest normalną procedurą, że świadek wie (albo od adwokata, albo
    od prokuratora) że zostanie wezwany ?

    Pozdrowienia

    Tomek
    (Świadek mimo woli)