  • 1. Data: 2008-09-07 13:21:37
    Temat: Re: Super sąsiedzi
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ga1a9l$258b$1@news.mm.pl Marek <m...@g...com>
    pisze:

    > mam pytanie, co mozna zrobić ze "starsza" młodzieża, która ciągle
    > wieczorami wystaje pod klatką i się drze, śmieje. Godziny od 21 do ...
    > 23, a czasami nawet i o 5 rano.
    > Budza mi ciagle dzieciaka. Dziecko budzi się w nocy.,,. możecie sobie
    > wyobrazić.
    Wyobrażam sobie. Miałem kiedyś odwrotnie - pieprzony bachor sąsiadów wył o
    każdej porze, w dzień, w nocy, po południu, w niedzielę itd.
    Koszmar.
    Prawnych środków żadnych nie było. Trzeba było pozaprawnie załatwić.
    Ale z tą hołotą pewnie będziesz miał gorzej.

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2008-09-07 15:47:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ga1h72$h4c$1@news.onet.pl SlawcioD
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > niech zgadne, znowu prowokujesz?
    Nie.

    > to Ci wytlumacze
    Daruj sobie. Pomieszkaj za to w takich warunkach.

    > bachor mogl byc chory i wyl nie majac swiadomosci ze Ci zakloca spokoj.
    Nie chodzi o bachora, lecz o jego rodziców.
    To oni swoim bachorem zakłócali spokój.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-09-07 19:43:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    AS próbowałaś im spokojnie i bez wykrzykiwania epitetów powiedzieć, że Ci
    budzą dziecko? Daj im szansę. To czasem pomaga. :-)

  • 5. Data: 2008-09-07 19:58:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
> [...]
    > 23, a czasami nawet i o 5 rano.
    >
    > Budza mi ciagle dzieciaka. Dziecko budzi się w nocy.,,. możecie sobie

    1 zadzwonić na policję.
    2 wynając ruskich

  • 6. Data: 2008-09-07 20:05:09
    Od: "Marek" <m...@g...com>

    witam,

    rozmawiać próbowałem ...

    Policja ... moze sa inne środki.

  • 7. Data: 2008-09-07 20:38:12
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Budza mi ciagle dzieciaka. Dziecko budzi się w nocy.,,. możecie sobie
    > wyobrazić.

    997.

    *piotr'ek*

  • 8. Data: 2008-09-07 20:42:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał

    > rozmawiać próbowałem ...

    I jaka reakcja?

    > Policja ... moze sa inne środki.

    Jeśli mamy mówić o legalnych i skutecznych to IMO nie masz wyboru.

  • 9. Data: 2008-09-07 21:04:21
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > 23, a czasami nawet i o 5 rano.
    >
    > Budza mi ciagle dzieciaka. Dziecko budzi się w nocy.,,. możecie sobie

    kupić zgrzewkę piwa i pójść pogadać

    macso

  • 10. Data: 2008-09-07 21:31:11
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Prawnych środków żadnych nie było. Trzeba było pozaprawnie załatwić.
    > Ale z tą hołotą pewnie będziesz miał gorzej.

    to Ci wytlumacze bachor mogl byc chory i wyl nie majac swiadomosci ze Ci
    zakloca spokoj. natomiast starszej mlodziezy juz sie mozna spodziwac
    uzywania tego co natura umiejscowila miedzy lewym a prawym uchem.

    pozdrawiam
    SlawcioD