    From: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stypendium- dyskryminacja
    Date: Wed, 16 Nov 2005 12:13:13 +0100

    Witam wszystkich!

    Mam prośbę o pomoc w rozwiązaniu małego problemu ze stypendium naukowym.

    Studia inżynierskie zakończyłem w kwietniu 2003 roku, w tym roku rozpoczęłem
    studia uzupełniające mgr.

    Na naszej uczelni przyznaje się stypendia przy średniej ocen przekraczającej
    4.0 (ja z ostatnich 2 semestrów miałem 4.4)

    ale niestety istnieje zapis w regulaminie uczelni jak niżej:

    -----------"5. Student I roku studiów drugiego stopnia (uzupełniających
    studiów magisterskich) rozpoczętych w

    ciągu roku od ukończenia studiów pierwszego stopnia, może otrzymać
    stypendium za wyniki w nauce na

    podstawie średniej ocen uzyskanych w ostatnich dwóch zaliczonych semestrach
    (ostatnim roku) studiów

    pierwszego stopnia, z wyłączeniem ocen za pracę dyplomową i egzamin
    dyplomowy."------------

    W związku z tym mam pytanie czy ten zapis,że pomiędzy przerwa pomiędzy
    studiami powyżej roku wyklucza uzyskanie

    stypendium naukowego jest zgodny z prawem.

    Mi wydaje się że jest to jakiś sposób dyskryminacji jednak.

    Jeszcze raz szczerze proszę o odpowiedź. Może ktoś orientuje się czy
    istnieje możliwośc odwołania się od tej decyzji.(tzn. jakieś ustawy,
    paragrafy, itp)

    Pozdrawiam:

    SEBASTIAN