  • 1. Data: 2005-11-20 21:40:14
    Temat: Stypendium a rezygnacja ze studiów
    Od: "max" <a...@w...pl>

    Witam.

    Studiuję zaocznie, w tym roku dostałem stypendium państwowe za wyniki
    zeszłoroczne, otrzymuję je co miesiąc.

    Pytanie: czy jeśli przerwę w trakcie roku naukę na uczelni, to czy będę
    musiał zwrócić pobrane pieniądze stypendialne? Mam zwyczaj płacić za szkołę
    dopiero pod koniec roku akademickiego.

  • 2. Data: 2005-11-20 22:07:51
    Temat: Re: Stypendium a rezygnacja ze studiów
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    max wrote:
> [...]
    > musiał zwrócić pobrane pieniądze stypendialne? Mam zwyczaj płacić za szkołę

    Stypendia zwykle są wypłacane miesięcznie.
    Za okres kiedy byłeś studentem zwrać musiał nie będziesz.
    Natomiast reszta nie wypłacona po rezygnacji już ci się nie należy.

    Co ma do tego zwyczej płacenia za studia to nie rozumiem.