  • 1. Data: 2005-11-20 20:13:50
    Temat: wypowiedzenie zlecenia
    Od: "Adam" <netlest@{NIESPAM}dione.cc>

    Witam,

    Od dłuższego czasu pracuję na umowę zlecenie. Obecnie znalazłem normalną
    pracę i chciałbym zerwać umowę zlecenie. W wielu miejscach napisane jest,
    że umowę zlecenie mogę zerwać z dnia na dzień. Co jednak, jeśli w umowie
    tej mam określony 14 dniowy okres wypowiedzenia? Czy muszę się do niego
    ustostunkować czy mogę wypowiedzieć umowę z dnia na dzień bez uprzedzenia?
    (w umowie zleceniodawca zastrzegł sobie, że on może w każdej chwili
    wypowiedzieć
    a mnie obowiązuje 14 dni wypowiedzenia).

    proszę o pomoc

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-20 20:26:44
    Temat: Re: wypowiedzenie zlecenia
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dlqlfh$nn3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Adam <netlest@{NIESPAM}dione.cc> pisze:

    > Co jednak, jeśli w umowie tej mam określony 14 dniowy okres
    > wypowiedzenia? Czy muszę się do niego ustostunkować

    Na mój gust umowę zawiera się po to, by się jej potem trzymać.

    > (w umowie zleceniodawca zastrzegł sobie, że on może w każdej chwili
    > wypowiedzieć
    > a mnie obowiązuje 14 dni wypowiedzenia).

    Ale podpisując umowę miałeś tego świadomość, więc nie powinno Cię to teraz
    dziwić.

    --
    PozdrawiaM

  • 3. Data: 2005-11-20 20:45:50
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Nixe wrote:
> [...]
    >

    > Na mój gust umowę zawiera się po to, by się jej potem trzymać.

    > Ale podpisując umowę miałeś tego świadomość, więc nie powinno Cię to

    A czego dotyczy zlecenie? Bo najprawdopodobniej nie ma kolizji z
    wypełnianiem tego zlecenia i podjęciem nowej pracy :-)