  • Data: 2012-01-16 08:48:34
    Temat: Straż Miejska i kontrola pieców.
    Od: marsel <marcin@pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam sobie ten artykuł,
    http://polskalokalna.pl/wiadomosci/malopolskie/nowy-
    sacz/news/mandat-za-palenie-smieci,1746744,4445
    skrót: http://tnij.org/oyxk

    i napisali w nim między innymi, że:
    "Problem w tym, że funkcjonariusze nie mają prawa skontrolować domowego
    pieca, jeśli ich dobrowolnie nie wpuścimy."

    Jakieś 2-3 miesiące temu, moja lokalna Straż Miejska roznosiła ulotki, o
    tym co wolno, a czego nie wolno palić w piecu. W tej ulotce wspominali
    też, że mają prawo kontrolować domy i piece.
    Sam osobiście mam ogrzewanie gazowe, ale jak to w końcu jest SM ma prawo
    wejść na teren posesji i kontrolować, co im się podoba, nie tylko piece,
    ale na przykłada umowy na odbiór śmieci, czy zależy to od dobrej woli
    właściciela posesji?