    From: "gear" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stowarzyszenie - walne
    Date: Wed, 20 Oct 2004 10:11:40 +0200

    Wiatm
    Mam mały problem. Jest sobie stowarzyszenie zwykłe (uproszczona forma).
    Zarząd usunął paru członków z organizacji, po czym zwołał walne i dopiero pa
    walnym poinformował o usunięciu ze stowarzyszenia zainteresowanych i też nie
    pisemnie tylko przez internet na forum.
    Wydaję mi się, że walne takie nie ma mocy decyzyjnej, bo jeżeli nie
    wiedziałem, że zostałem usunięty to cały czas byłem członkiem, czyli
    powinienem być powiadomiony o walnym ( jak i inni członkowie, tak samo
    usunięci).
    Czy można zaskarżyć wszystkie decyzje podjęte przez to walne i gdzie?

    --
    pzdr
    gear