    From: "Kasia_Szoczka" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stowarzyszenie
    Date: 26 Jul 2006 07:53:45 -0700

    Prowadze amatorski zespół taneczny. Chcę wspólnie z rodzicami
    dzieci założyc stowarzyszenie. Mam juz pewną wiedze na temat statutu
    i innych sprawach ale nurtuje mnie ksiągowośc w takim stowarzyszeniu.
    czy jest ona trudna? I zastanawiaja mie kwestie zatrudnienia
    instruktora tańca lub o wypłatę lub zatrudnienie dla przezesa
    stowarzyszenia czy jest taka mozliwośc aby stowarzyszenie mogło kogos
    zatrudni lub płacic członkom za wykonywanie pewnej pracy np.
    księgowemu