  • Data: 2009-09-08 09:49:56
    Temat: Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WITAM !!

    Z góry dziękuję za informację !!
    Moja małżonka dostała wezwanie po raz 2 do prokuratury jako świadek,
    oczywiście zgłosiła się za pierwszym i drugim razem, jednak...... przy
    pierwszym razie po ponad godzinnym czekaniu na Pana prokuratora
    zrezygnowała ( zresztą słusznie ), oczywiście jej przybycie zostało
    "zarejestrowane" w Prokuraturze.
    Na wezwanie drugie też moja żona odpowiedziała i zjawiła się jak poprzednio
    15 minut wcześniej, jednak i tym razem Pan prokurator nie raczył się zjawić
    przez 30 minut, więc moja żona, słusznie :D, zrezygnowała. Oczywiście jej
    przybycie zostało zanotowane w prokuraturze.
    Całe szczęście, że moja żona nie pracuje, ale gdyby, takie zachowanie
    prokuratury jest co najmniej nie w porządku.
    Radziłem żonie napisać skargę jeszcze na miejscu, albo udać się do
    przełożonego Pana prokuratora, ale żona stwierdziła, że szkoda nerwów i
    zachodu.
    Teraz moje pytanie czy istnieją jakieś konsekwencję dla takiego
    niepunktualnego prokuratora, czy powinna żona to zgłosić do przełożonego
    czy napisać skargę??
    Nie żebym się czepiał, ale jeśli każdy by się spóźniał na spotkania to by
    wszystkich z pracy wyrzucili, poza tym świadczy to o nie poważnym
    traktowaniu ludzi nie mówiąc już o wychowaniu. A najbardziej mnie złości to,
    że to z moich podatków :)

    POZDRAWIAM i raz jeszcze dzięki za podpowiedź

    Twoja drukarnia internetowa
    www.studiouh.com