  • Data: 2009-09-08 16:10:57
    Temat: Re: Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Wrz, 17:55, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Neuman" <a...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:20741ff8c19cb80df3f1098c2783d992@news
    .home.net.pl...

    > Dla Prokuratora - pewnie służbowe. Z tym, ze Twoja żona opuściła miejsce
    > wykonania czynności procesowej bez zgody organu, co grozi co do zasady
    > grzywną. Na przyszłość przy przedłużającej się nieobecności prokuratora
    > należy udać się do sekretariatu i poprosić o decyzję przełożonego.

    Obawiam się, że świadek nie mógł wejść do miejsca wykonywania
    czynności - zazwyczaj jest to oznaczony pokój, a nie korytarz przed
    nim, nie ze swojej winy. Kłaniają się też zasady współżycia
    społecznego - dosyć karkołomne jest zakładać, że świadek ma godzinami
    wyczekiwać na pojawienie się prokuratora.